بازی‌های ایرانی در آستانه ورود به بازارهای جهانی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

دست‌اندرکاران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایندگی از صنعت گیم ایران در اولین روز از نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه، نشست‌هایی را با نمایندگان ۱۲ کمپانی جهت ورود بازی‌های ایرانی به بازارهای جهانی برگزار کرد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه با حضور بیش از ۱۷۰ کمپانی از کشورهای مطرح در تولید بازی های رایانه ای برگزار شده است.

این اتفاق تجاری یک نمایشگاه و کنفرانس تخصصی در حوزه بازاریابی و مارکتینگ بازی های رایانه ای است که نمایندگان تجاری و مدیران کمپانی های مختلف در آن حضور دارند.

تنوع تولیدات ایران در ژانرها و سبک های مختلف سبب شد تا نمایندگانی از شرکت‌های BIGFISH، LINE، Amazon، ۶waves، meridian، Dena San Francisco، Thumbr b.v.، Nevosoft (بیگ فیش، لاین، آمازون، ۶ وِیوز، مریدین، دنا سانفرانسیسکو، تامبر بی وی، نووسافت) و … در این نمایشگاه، با طرف ایرانی جهت مذاکره اعلام آمادگی کنند.

توجه ویژه به بازی های کژوال و بازی های تبلتی از مهمترین موضوع های مورد بحث و گفت‌وگو در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه است.

بر اساس اعلام نمایندگان اعزامی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه، همزمان با این نمایشگاه، کنفرانس های علمی با موضوع تجاری سازی بازی های رایانه ای در حال برگزاری است.

موفقیت های ایران در معرفی محصولات خود در نمایشگاه های قبل سبب شده تا کشورهای شرکت کننده در این اتفاق تجاری توجه وتمایل بیشتری به بازیهای ایرانی داشته و مشغول رایزنی برای توزیع بازیهای ایرانی در ابعاد وسیع تری باشند.

دوره بعدی این نمایشگاه سال۲۰۲۴ درآمریکا برگزار می گردد.

نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه روز سه شنبه ۱۲ آذر (۳ دسامبر) در پاریس آغاز به کار کرد و تا روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه (۵ دسامبر) در این شهر برپاست.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.