بازی استقلال-داماش به تعویق افتاد

۱۳م آذر ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار تیم‌های استقلال و داماش با ۲۴ ساعت تعویق روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

بعد از لغو پرواز استقلالی‌ها برای سفر به رشت به منظور انجام دیدار با داماش گیلان به سبب شرایط نامساعد جوی در استان گیلان، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد که استقلالی‌ها زمان کافی برای سفر به رشت از طریق زمینی دارند و هر طور شده باید خود را به محل برگزاری مسابقه برسانند و این دیدار در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

البته مدتی نگذشت که رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نظرش را تغییر داد و در گفت‌وگویی تازه عنوان کرد: باتوجه به اینکه در شرایط فعلی کاروان تیم استقلال نمی‌تواند تا بامداد فردا وارد شهر رشت شود و زمان کافی برای استراحت پیش از دیدار با داماش را ندارند، به صدیقی نماینده سازمان لیگ اعلام کردیم در صورت تائید این مسئله، مسابقه داماش با استقلال با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار شود.

البته این اتفاق در حالی رخ داد که بعضی از مسئولان باشگاه استقلال از پرواز این تیم به سمت رشت در صبح فردا خبر دادند،اما این موضوع نیز بسیار زود تکذیب شد و نقل قول‌های ضدونقیض ادامه پیدا کرد. طبق آخرین اظهارات یکی از مسئولان باشگاه این تیم ساعت ۹ صبح فردا از طریق زمینی عازم رشت می‌شود و این دیدار با ۲۴ ساعت تأخیر در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد این تصمیم هنوز قطعی نباشد و شاید شاهد تصمیمی تازه از سوی مسئولان سازمان لیگ باشیم.

بهروان قطعی بودن این تصمیم را تأیید نکرد و عنوان کرد: چنین مواردی در قانون پیش‌بینی شده است و اگر ناظر این دیدار این موارد را تأیید کند این دیدار با ۲۴ ساعت تأخیر برگزار خواهد شد. اما این موضوع هم هنوز قطعی نیست و در صورت محرز شدن شرایط، مسابقه به تعویق خواهد افتاد.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.