بازی استقلال و پرسپولیس با تماشاگر شد

با اعلام وزیر ورزش، دیدار استقلال – پرسپولیس با حضور ۱۰ هزار نفر از هواداران هر تیم(مجموعا ۲۰ هزار نفر) برگزار خواهد شد

بازی استقلال و پرسپولیس با تماشاگر شد

به گزارش ممتاز نیوز، شهرآورد برگشت پایتخت در بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر، یکی از حساس ترین دربی های تاریخ دو تیم خواهد بود. استقلال و پرسپولیس که رقابت سخت و شانه به شانه ای در جدول رده بندی دارند، در دیداری که می تواند قهرمان لیگ را تعیین کند، به مصاف هم می روند.

پس از شیوع ویروس کرونا، طی ۲ سال گذشته تمامی دیدارهای لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار شده و تنها در دیدار استقلال و نساجی از هفته پنجم و پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ امسال، ظرفیت محدودی از تماشاگران فرصت حضور در استادیوم آزادی را به دست آوردند.

پس از آن نیز تلاش هایی برای حضور محدود و چند درصدی تماشاگران در استادیوم ها صورت گرفت که بی نتیجه بود تا اینکه طی هفته های گذشته اخباری مبنی بر تلاش برای حضور هواداران استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت منتشر شد.

سرانجام و پس از مساعدت های صورت گرفته، قرار است که شهرآورد دو تیم در هفته بیست و سوم لیگ برتر با حضور تماشاگران به میزان ۳۰ درصد از ظرفیت استادیوم آزادی برگزار شود.

در همین رابطه، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امشب و در حاشیه برگزاری جشن خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که دربی تهران با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار می شود که از این میزان ۱۰ هزار نفر از هواداران استقلال و ۱۰ هزار نفر از هواداران پرسپولیس فرصت حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

دیدار دو تیم قرار است در تاریخ ۲۶ اسفند برگزار می شود. در حال حاضر استقلال با ۶ امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول رده بندی حضور دارد و برگزاری دربی پایتخت با حضور ۲۰ هزار نفر از هواداران دو تیم، بر حساسیت های این دیدار خواهد افزود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.