بازی رایانه‌ای شتاب در شهر رونمایی شد

۳۰م آذر ،

بازی شتاب در شهر در مراسمی با حضور مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،دست اندرکاران این بازی رایانه ای و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد.

بازی شتاب در شهر در مراسمی با حضور  مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،دست اندرکاران این بازی رایانه ای و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد. 

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بهروز مینایی در مراسم رونمایی از بازی رایانه ای شتاب در شهر گفت: این بازی رایانه ای یکی از پروژه های قدیمی این بنیاد است که پس از چهار سال تلاش و کوشش ساخته و وارد بازار شده است.

این مقام مسوول در بنیاد ملی بازی های رایانه ای یادآور شد: این پروژه از سوی بازی سازان شهرستانی انجام شده و شرکت آروین تک، ساخت این بازی رایانه ای را با بازی اولیه رانندگی در دلیجان آغاز کرد. 

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای تاکید کرد: با ورود شرکت سرزمین رایانه پیشرو که شرکتی اهوازی بوده و در زمینه توزیع و پخش بازی های رایانه ای فعال است، این بازی رایانه ای وارد فضای تازه شد.

 مینایی توضیح داد: در بازی شتاب در شهر عناصر فرهنگی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و خوشبختانه توانستیم با فعالیت های جدی و با استفاده از مولفه های بومی، با حذف آسیب های اخلاقی مرسوم در بازی های خارجی، یک بازی سالم ایرانی را ساخته و امروز وارد بازار کنیم. 

این مقام مسوول در بنیاد ملی بازی های رایانه ای از گیم نت ها دعوت کرد که از بازی رایانه ای شتاب در شهر استفاده کنند و از گیمر ها نیز درخواست کرد که نقدهای خود را دربارهٔ این بازی به بنیاد ملی بازی های رایانه ای ارایه کنند.

حسین احمدی مدیر تولید بازی رایانه ای شتاب در شهر دربارهٔ این اثر یادآور شد: تولید این بازی رایانه ای از سال ۱۳۸۷ آغاز شد و ما به دنبال بولد کردن این بازی از طریق استفاده از فناوری بومی بودیم و این مهم با استفاده از نرم افزارهای ایرانی محقق شد.

 وی ادامه داد: پس از حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی شتاب در شهر تکمیل شد و پس از چهار سال این بازی به مرحله عرضه رسید.

 مدیر تولید بازی شتاب در شهر تاکید کرد: این بازی رایانه ای کپی برداری از بازی های خارجی نیست و تلاش ما بر این بوده این اثر بصورت خلاقانه متناسب با ذوق و سلیقه بازی کننده های ایرانی ساخته شود. 

احمدی افزود: حضور در نمایشگاه های مختلف به ما نشان داد که کودکان و نوجوانان علاقه بسیاری به بازی های رایانه ای با موضوع مسابقه اتومبیلرانی دارند و تلاش ما بر این بود که بازی شتاب در شهر به نیازهای کودکان و نوجوانان پاسخ دهد. 

 شهرام ملکی نیا مدیر روابط عمومی شرکت سرزمین رایانه که مسوولیت پخش بازی رایانه ای شتاب در شهر را برعهده دارد گفت: حضور بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان متولی گیم در کشور اقدام بسیار خوبی بود و با جلساتی که با مسوولان این بنیاد برگزار کردیم در نهایت دربارهٔ تولید بازی های مختلف در ژانرهای مختلف به جمع بندی های خوبی رسیدیم. 

وی ادامه داد: با وجود بازی های خارجی بازار رقابت در بازار گیم بسیار دشوار است عین حال تلاش های بسیاری تبلیغات این بازی رایانه ای در سطح شهر انجام شده است. ملکی نیا به تبلیغات بازی شتاب در شهر در پایگاه اینترنتی های مختلف و ساخت تیزر این بازی با صدای بعضی از دوبلرهای سینمای ایران همچون منوچهر والی زاده اشاره کرد و افزود: امیدواریم با پخش این تیزرها، مخاطبان بیشتر با این بازی رایانه ای آشنا شوند.

 وی همچنین از توزیع ۱۵۰ هزار نسخه از این بازی در مناطقی که بیشتر محل مراجعه گیمرها است خبر داد و اظهار امیدواری کرد که سالانه ۳ تا ۵ بازی رایانه ای از سوی این شرکت توزیع شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.