بازی رایانه ای “اگر من کوچک بودم” مجوز دریافت کرد

۲۸ آبان ،

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای بازی “اگر من کوچک بودم ” با موضوع کودکان پروانه ساخت صادر کرد.

به گزارش تفسیری  باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای؛ این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای ” اگر من کوچک بودم  “به نویسندگی محمدآتش پنجه، مجوز تولید صادر کرد.
بنابراین گزارش تفسیری؛ بازی رایانه ای “اگر من کوچک بودم”  یک بازی ترکیبی از بازی طولی و دو بعدی است ؛ در طراحی این بازی گرافیک خاصی به کار گرفته می گردد.
همچنین؛ فضای طراحی شده در این بازی  فانتزی  و غیر واقعی بوده تا کودکان و نوجوانان با قرار گرفتن در فضای فانتزی بیشتر نسبت به اشیاء پیرامون خود کنجکاو شوند.
لازم به ذکر است؛ داستان بازی” اگر من کوچک بودم ” مربوط به پسر بچه ۱۴ساله است که پس از خارج شدن پدرو مادر از منزل با ماجراهای غیر واقعی روبه رو می گردد آرش که در ساعات ابتدای به سبب تنها بودن در منزل ترس تمام وجودش را فرا می گیرد و در این بین متوجه می گردد محیط اطراف از هیچ قانون و قواعدی پیروی نمی کند ،شب فرامی رسد و پسر بچه به خواب عمیقی فرو می رود تا این که با صداهای اطراف از خواب بیدار می گردد و با تعجب می بیند همه اشیاءپیرامونش بزرگ شده و حشرات و حیوانات نظیر گربه و سوسک به اندازه های بسیار بزرگ تر تبدیل شده است از حالا به بعد پسر بچه باید با ماجرا جویی به دنبال راه حلی برای حفظ زندگی اش باشد او با ورود به آشپزخانه و دیگر اتاق های منزل به دنبال بهره گیری از ابزارهای مختلف نظیر خط کش ،مایع ظرفشویی و…اقدام به یافتن راهی برای نجات خود می کند …
بنابراین گزارش تفسیری؛ بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی بوده  و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار یافتن الزامی است.
همچنین؛ متقاضیان دریافت پروانه تولید “بازی های رایانه ای” می توانند به وب پایگاه اینترنتی معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.