بازی واقعیت افزوده گوگل چیست؟

۸فروردین ۱۳،

فاوانیوز: تا کنون دربارهٔ واقعیت افزوده ، سخت افزارها، نرم افزارها و بازی های آن بسیار نوشته ایم و از تاثیر آن بر آینده زندگی انسان گفته ایم. اما سوال این است که آیا این تکنولوژی بر زندگی امروز بشر هم تاثیری گذارده است؟ شاید پاسخ مثبت باشد! مثل اینکه بازی واقعیت مجازی اینگرس گوگل حسابی بعضی اعضایش را در خود فرو برده است!

پس اگر در بعضی کشورها دیدید که مردم در خیابان شبیه ویلیام والاس (قهرمان فیلم شجاع دل ) لباس پوشیده و تبلت های نکسوس ۷ شان را به سوی هم نشانه رفته اند، وحشت نکنید. زیرا آنها تنها مشغول بازی اینگرس می باشند.

به نظر می رسد که اینگرس طی مدت کوتاه عرضه خود توانسته یک مکتب و گروه پیروان کوچک اما بسیار وفادار برای خود در سراسر دنیا دست و پا کند. آنها حتی در گروه های مختلفی داخل بازی عضو شده اند و برای نبرد با گروه های رقیب، به شکل واقعی به مسافرت به شهر و کشورهای مختلف می پردازند، تا به صورت مجازی در بازی به جنگ با دشمنان و رقبا بپردازند.

جان هنک خالق بازی اینگرس می گوید در تازهترین گردهمایی طرفداران این بازی، بیش از ۱۰۰ بازیکن در کنار مقبره ویلیام والاس در اسکاتلند گرد هم آمدند که صورت های شان همچون نبرد آخر ویلیام رنگ شده بود، اما به جای سلاح، نکسوس ۷ در دست داشتند.

منبع: نارنجی

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.