بازی پرستو گلستانی در تماشاخانه ایرانشهر + عکس

به گزارش خبرآنلاین، این نمایش که اجرایش از سه شنبه ۲۶ اردیبهشت در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده، حال و هوایی کمدی دارد.

«پدر خوانده ناپلی» به نویسندگی ادواردو فلیپو و کارگردانی بابک محمدی، ماجرای یک پدر خوانده در شهر ناپل ایتالیا را روایت می‌کند که همه عمر خود را صرف رفع اختلافات مردم و جلوگیری از خون ریزی میان آنان کرده است و….

در این نمایش که دارای شخصیت‌های زیادی است، بازیگرانی چون مهدی سلطانی، پرستو گلستانی، هایده حایری، امیرغفارمنش، مریم سعادت، کاظم هژیر آزاد، مجید مشیری و….. نقش‌آفرینی می‌کنند.

پرستو گلستانی در این نمایش، نقش دختر پدرخوانده را ایفا می‌کند که در تمام ماجرا‌ها درگیر می‌شود و بخش عمده‌ای از بار کمدی کار را بر دوش می‌کشد.

این بازیگر که سال ۱۳۶۵ بازی روی صحنه نمایش را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آغاز کرد، تاکنون در تئاترهایی چون «در تاریک روشنای صحنه» (۱۳۶۷)، «نیلوفر آبی» (۱۳۷۷)، «شام اول شام آخر» (۱۳۸۰)، «حالت چطوره مش رحیم» (۱۳۸۱)، «قرمز و دیگران (۱۳۸۲)، «سه خواهر» (۱۳۸۳)، «رکاب» (۱۳۸۵)، «بازی‌سازان اندرونی» (۱۳۸۷) و… نقش‌آفرینی کرده است. 

 

پرستو گلستانی از بازیگران پرکار تلویزیون در ۲۵ سال گذشته به شمار می‌آید که در ده‌ها سریال از جمله «عقیق» (۱۳۶۵)، «عطر گل یاس» (۱۳۶۸)، «پدر سالار» (۱۳۷۲)، «همسران» (۱۳۷۵)، «دنیای شیرین» (۱۳۷۵)، «حیاط خلوت» (۱۳۸۰)،، «فرار بزرگ» (۱۳۸۲)، «مرد هزار چهره» (۱۳۸۶)، «مهمان‌خانه سعادت» (۱۳۸۶) و «پاتوق» (۱۳۸۷) ظاهر شده است.

او بازی در سینما را نیز با فیلم «مجنون» (۱۳۶۹) با کارگردانی رسول ملاقلی‌پور شروع کرد و در آثاری چون «همسر» (۱۳۷۳)، «عروس فراری» (۱۳۸۳)، «صبح فردا» (۱۳۸۷) و… ظاهر شده است.
 

۵۸۲۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.