باز هم بخاری غیر استاندارد و باز هم آتش سوزی کلاس درس

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در یکشنبه, ۲۸ دسامبر ۲۰۲۴ در دیگه چه خبر
باز هم بخاری غیر استاندارد و باز هم آتش سوزی کلاس درس

آتش‌سوزی مدرسه روستای آغبلاغ حمیدیه بخش نظر کهریزی خسارت جانی نداشت.

 ناصر نادری بخشدار شهر نظرکهریزی هشترود گفت: مدرسه ابتدایی روستای «آغبلاغ حمیدیه» بخش نظر کهریزی هشترود دچار آتش‌سوزی شد و خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

ناصر نادری افزود: در پی دریافت خبر آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی روستای آغبلاغ حمیدیه با اعلام به آتش‌نشانی بلافاصله به اتفاق چند نفر از همکاران به محل مذکور اعزام شدیم که متاسفانه یک باب کانکس آموزش و پرورش که به عنوان مدرسه مورد استفاده دانش‌آموزان قرار می‌گرفت دچار حریق شده بود.

نادری علت آتش‌سوزی را نشت نفت از باک بخاری اعلام کرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر بخاری‌های نفتی که مورد استفاده مدارس در روستاها قرار می‌گیرد استاندارد نیستند آتش می‌گیرند که جا دارد آموزش و پرورش منطقه نسبت به تجهیز مدارس به بخاری‌های استاندارد اقدام اساسی انجام دهد تا درآینده شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

بخشدار نظر کهریزی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت و هر ۱۶ دانش‌آموز این مدرسه توسط معلمین به بیرون از مدرسه هدایت شده بودند.

وی افزود: یکی از کانکس‌ها ۱۰۰ درصد در آتش سوخته بود که با هماهنگی‌های انجام گرفته با مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه که در محل حضور داشتند قرار براین شدکه هرچه زودتر خسارت وارده برآورد شده و نسبت به جایگزینی کانکس جدید دو کلاسه اقدام شود.

 فارس



باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.