باز هم بلندپروازی های قطری/بوتیک های ‘کلا’ در راهند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامۀ لوموند، اخیراً پولهای صندوق سرمایه گذاری این امیرنشین کوچک قصد دارد در حوزه ای جدید یعنی بخش لوکس وارد فعالیت تجاری شود. “قطر لاگژری گروپ” که در اختیار “موسسه قطر” (قطرفاندیشن، متعلق به امیرقطر و همسرش) است قصد دارد تا قبل از پایان سال ۲۰۱۲ با معرفی مارک جدید به نام “کلا”(QUELA) وارد بازار رقابت لوکس شود. این برند قطری قصد دارد بوتیک های لوکسی را در سراسر جهان با نام کلا تأسیس کند.
کارولین گیون، رییس بازاریابی قطر لاگژری گروپ در این باره می گوید: از زمان تأسیس، هدف گروه ما عرضۀ مارک مد جدید در قطر و در نهایت معرفی آن به جهان بود و در حال حاضر این گروه بر روی ارائۀ کلکسیون فعالیت می کند”
طبق منابع نزدیک به این گروه، قطر قصد دارد برای تأسیس و بازگشایی شعبات بوتیک های لوکس خود در نیویورک و پاریس سرمایه گذاری کند. خانم گیون در این باره می گوید: برای تأسیس فروشگاههای لوکس قطری در نیویورک و پاریس به دنبال مکان خواهیم بود اما ترجیحاً در ابتدا به دنبال تأسیس آن در دوحه هستیم. در مجموع پیش بینی شده است که بوتیک های لوکس قطری در بیش از ۱۰ شهر جهان اعم از پاریس، لس آنجلس، نیویورک، میلان، لندن، توکیو، هنک کنگ، سنگاپور و دوحه بازگشایی شود.
به نوشتۀ هافینگتون پست به نظر می رسد فعالیت گروه “کلا” با انتشار آگهی جذب نیرو از سوی موسسۀ تبلیغاتی فرانسوی “میشل پژ” آغاز شده باشد. گفته می شود این برند قطری از سال ۲۰۰۹ در لیست برندهای ایالات متحدۀ آمریکا و سوییس ثبت شده است. مارک کلا، تولیدات نساجی، پوشاک، لوازم آرایش، کیف های چرم، جواهرآلات، عینک آفتابی، کفش و حتی لوازم حمام به بازار عرضه خواهد کرد.
گفتنی است قطر تاکنون سرمایه گذاریهای هنگفتی در فرانسه صورت داده است. از جمله هتل هایی که قطریها در فرانسه خریداری کرده اند، عبارتند از: هتل لوور، هتل رویال مونسو، هتل لامبرت، کنکورد لافائت، مارتینز، کارلتون(در کن) و کاخ مدیترانه(نیس). 

ترجمه: زهرا خدایی

۳۱۲۶۳
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.