باز هم کارشناسان به افزایش بهای طلا رای دادند

باز هم کارشناسان به افزایش بهای طلا رای دادند | چاپ |
شنبه ۰۱ مهر ساعت ۱۳:۰۶

بینا- اکثرکارشناسان کیتکو در نظرسنجی این هفته اعلام کردند با توجه به نمودار تکنیکال و پس از اجرای طرح جدید محرکه اقتصادی در آمریکا وکشورهای دیگر این فلز زرد در هفته جاری روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد.
به گزارش بینا به نقل از سایت طلا/کیتکو، در نظر سنجی این هفته سایت کیتکو از ۳۴ کارشناس این سایت ۲۱ کارشناس در این نظرسنجی شرکت نموده اند که در این میان ۱۵ نفر به افزایش، ۴ نفر به کاهش و ۲ نفر دیگر به عدم تغییر بهای طلا در هفته جاری رای داده اند.
براساس این گزارش، این کارشناسان شامل معامله گران شمش طلا ،سرمایه گذاران بانکها، بازرگانان بورس فیوچرز ، مدیران پولی و تحلیلگران چارت تکنیکال می باشند.
در بازار مبالات الکترونیک بورس نیویورک هر اونس طلا برای تحویل در ماه دسامبر از اواسط ماه آگوست از ۱۵۹۲ دلار و ۱۰ سنت به ۱۷۹۰ دلار در روز گذشته افزایش یافته است. علت این رشد انتظارات برای اجرای سیاست های انبساطی پولی بیشتر از سوی بانک مرکزی آمریکا می باشد.
این گزارش می افزاید،خرید اوراق قرضه دولت توسط بانک های مرکزی اروپا و ژاپن نیز موجب افزایش بهای جهانی طلا شده است.
براین اساس، اسپنسر پاتون، مدیر سرمایه‌گذاری روی فلزات گرانبها براین باور است اجرای سیاست انبساطی پولی بیشتر منجر به افزایش بهای طلا در بازار خواهد شد.
کارشناسانی که به کاهش قیمت طلا در هفته آینده معتقدند بیان کرده اند بازار طلا عموما به سمت یک دوران تثبیت یا تصحیح حرکت می‌کند و در نتیجه روند قیمت طلا در هفته آینده نزولی خواهد بود.
به اعتقاد” آدریان دی” مدیر موسسه سرمایه گذاری روی فلزات گرانبها روند تصحیح خفیفی به دنبال جهش های اخیر طی یک هفته گذشته به وقوع خواهد پیوست و من در بازار فروش نخواهم داشت زیرا عوامل موثر در بازار مثبت هستند و این روند مدت کوتاهی طول خواهد کشید.

باز هم کارشناسان به افزایش بهای طلا رای دادند

 


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.