باشگاه ˝هنرمندان فرهنگ فیلم تهران˝ تاسیس شد

باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران به طور رسمی فعالیت خود را آغاز و اقدام به عضوگیری فراگیر کرده است.

به گزارش هنرآنلاین، امیر عباس تقی پور مدیر عامل شرکت فرهنگ فیلم تهران با اعلام مطلب فوق گفت: باشگاه هنرمندان فرهنگ فیلم تهران به منظور حفظ ارتباط میان هنرمندان و ایجاد پایگاهی برای فعالیتهای علمی و فرهنگی ایشان راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه مقدمات تاسیس این باشگاه از ماه های قبل در شرکت فرهنگ فیلم تهران فراهم شده بود گفت: تمام علاقمندان، بدون محدودیت می توانند در این باشگاه عضو شده و سپس در کارگروه های تخصصی پیش بینی شده عضو عادی یا فعال باشند.

وی هدف از تاسیس این باشگاه را ارتقاء سطح کیفی فعالیت های هنرمندان، عنوان کرد و گفت: همچنین ایجاد محفل های علمی و فرهنگی، تشکیل نشست‌های تخصصی و … از دیگر اهداف این باشگاه است.
وی ادامه داد: دست اندرکاران این باشگاه هم اکنون در حال فراهم کردن امکانات تخصصی مورد نیاز بیشتری برای هنرمندان می باشند.

تقی پور افزود: برای همه اعضای این باشگاه خدمات متنوعی نظیر بهره مندی از تخفیفات دوره های آموزشی، استفاده از نگارخانه، استفاده رایگان از آتلیه عکاسی، تورهای تخصصی آموزشی، محصولات فرهنگی، تخفیف خرید تجهیزات عکاسی و … در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل شرکت فرهنگ فیلم تهران خدماتی که در این باشگاه ارائه خواهد شد را شامل امکانات داخل سازمانی و برون سازمانی خواند و ادامه داد: با استقبال مخاطبان در فازهای بعدی امکانات حرفه ای و رفاهی بیشتری در اختیار هنرمندان عضو قرار خواهد گرفت.

وی در پایان در خصوص چگونگی عضویت در این باشگاه گفت: هنرمندان برای عضویت در باشگاه ۴ سطح متنوع برای انتخاب دارند که به ‌صورت کارت های سپید، برنزی، نقره‌ای و طلایی با امکانات و امتیازات ویژه طراحی شده‌ است.
هنرمندان علاقمند جهت عضویت در این باشگاه می توانند با شماره تلفن های ۸۸۶۶۵۷۳۴ تماس و یا به پایگاه اینترنتی www.farhangfilm.ir مراجعه کنند.

پایان پیام//
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.