باشگاه النصر: آماده معامله با سپاهان هستیم

   به نقل از سایت باشگاه سپاهان، عریف عباس در نامه ای خطاب به علیرضا رحیمی مدیرعامل سپاهان نوشته است:

“احتراما پیرو نامه ارسالی به باشگاه النصر امارات، علاقه مندیم به اطلاع شما برسانیم که باشگاه کلورادا برزیل پیشنهاد خرید آقای برونو سزار را به ما داده است. ما از باشگاه کلورادو خواستار تسویه حساب و رضایت نامه این بازیکن شده ایم که هم اکنون منتظر آن و مابقی مدارک این بازیکن هستیم. باشگاه النصر امارات روابط  خیلی خوبی با باشگاه سپاهان در طول مسابقات فوتبال داشته و همواره همکاری ها و مکاتباتی فی ما بین دو باشگاه النصر و فولاد مبارکه سپاهان بوده است. ما همواره آمادگی آن را داریم که با باشگاه سپاهان وارد مذاکره و معامله شویم که این حق باشگاه می باشد. لطفا جهت مطالب بیشتر در این باره با باشگاه کلورادا برزیل تماس حاصل نمائید.”

نظر به نامه مدیر عامل باشگاه النصر به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان چند نکته مشخص است:

-باشگاه کلورادا برزیل که مالک برونو سزار است با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرارداد دارد و هیچ مدرکی دال بر فسخ قرارداد این بازیکن به باشگاه النصر ارائه نداده و این نشان دهنده این است که قرارداد باشگاه سپاهان و برونو سزار قرادادی محکم و بدون هیچ گونه نقصی است.

-آنچه در این بین مشخص است باشگاه کلورادا قوانین بین المللی را نقض کرده و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنان پیگیری های خود را جهت احقاق حقوق خود انجام می دهد، ضمن اینکه در قرارداد این باشگاه با برونو سزار هیچ بندی مبنی بر فسخ قرارداد به طور یکطرفه وجود ندارد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.