باشگاه بایرن مونیخ صاحب مسجد می‌شود

۲۴اردیبهشت،

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان با پشنهاد «ریبری»، بازیکن مسلمان فرانسوی و ستاره این تیم، در «آلیانس آره‌نا»، باشگاه اختصاصی خود، مسجد می‌سازد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «saphirnews»، تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان تصمیم گرفت در پاسخ به پیشنهاد «فرانک ریبری»، ستاره مسلمان این تیم، مسجد کوچکی در «آلیانس آره‌نا»، باشگاه اختصاصی خود بسازد.

فرانک ریبری ستاره فوتبال فرانسوی است که در حال حاضر برای باشگاه بایرن مونیخ در بوندسلیگا بازی می‌کند. او که تازه مسلمان شده و پس از گرویدن به اسلام نام «بلال یوسف محمد» را برای خود برگزیده است، از باشگاه بایرن مونیخ آلمان خواست در باشگاه اختصاصی خود، مسجد بسازد.

باشگاه بایرن مونیخ نیز با این پیشنهاد ستاره ارزشمند تیم خود موافقت کرد و قرار شد با ساخت مسجد کوچکی در ورزشگاه آلیانس آره‌نا، امکان اقامه نماز را برای بازیکنان و تماشاچیان مسلمان فراهم کند.

۸۵ درصد از هزینه ساخت این مسجد را تیم فوتبال بایرن برعهده گرفته است و تماشاچیان و فوتبالیست‌های مسلمان دیگر بقیه هزینه را عهده‌دار خواهند شد.

گفتنی است، بایرن مونیخ اولین تیمی نیست که صاحب مسجد می‌شود؛ فروردین امسال نیز تیم فوتبال نیوکاسل یونایتد در لیگ برتر انگلیس از ساخت نمازخانه برای بازیکنان مسلمان خود در ورزشگاه اختصاصی این تیم، خبر داده بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.