باشگاه بشیکتاش: نام سرمربی جدید بشیکتاش تا سه روز دیگر اعلام می شود

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، رسانه های ترکیه عصر روز چهارشنبه از آغاز مذاکرات مصطفی دنیزلی با ‘فکرت اورمان’ رییس باشگاه بشیکتاش ترکیه خبر دادند.

شبکه تلویزیونی بشیکتاش نیز پس از ۴ ساعت نشست هیات مدیریه باشگاه بشیکتاش از توافق دنیزلی با فکرت اورمان خبر داد.

مسوولان باشگاه بشیکتاش در پی پرسشهای مصرانه خبرنگاران در این خصوص گفتند که نام سرمربی جدید خود را پس از نشست روز جمعه هیات تا سه روز دیگر اعلام خواهند کرد.

در همین حال رییس باشگاه بشیکتاش چهارشنبه شب در گفت و گو با شبکه تلویزیونی ‘ان. تی. وی’ گفت : مصطفی دنیزلی یکی از گزینه های مهم برای سرمربیگری بشیکتاش می باشد.

برخی از رسانه های ترکیه علت اینکه تاخیر در اعلام نام سرمربی جدید بشیکتاش را مسائل مالی و بودجه این باشگاه ارزیابی کردند.

در صورت توافق دو طرف، ‘مصطفی دنیزلی’ هدایت تیم فوتبال بشیکتاش را در فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه های ترکیه برعهده خواهد داشت و این در حالی است که این مربی تا پایان فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با باشگاه پرسپولیس تهران قرار دارد.

یکی از مسوولان روابط عمومی باشگاه بشیکتاش ترکیه، پیش از این در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت و گوی این باشگاه برای به خدمت گرفتن ‘مصطفی دنیزلی’ را که پیش از این هدایت تیم فوتبال این باشگاه را نیز برعهده داشته است، تکذیب کرده بود.

‘مصطفی دنیزلی’ که حدود سه هفته پیش به ترکیه سفر کرده است، قرار است فردا (پنجشنبه) به تهران بازگردد.

خاورم. ** ۲۰۱۰ ** ۲۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۲۴۲۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.