باشگاه فولاد از گل‌محمدی شکایت کرد

سخنگوی باشگاه فولاد ضمن اعلام شکایت از یحیی گل‌محمدی، توضیحی در خصوص حضور عده‌ای در ورزشگاه در روز بدون تماشاگر بودن بازی فولاد و پرسپولیس ارائه داد.

باشگاه فولاد از گل‌محمدی شکایت کرد

به گزارش ممتاز نیوز،  آرمین مرادی اظهار کرد: در ابتدا باید از آقای نکونام و بازیکنان تیم و نیز آقای رادکیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد که در تلاش هستند تیم پیش از بازی‌های آسیایی با شرایط خوبی راهی این رقابت‌ها شود، تشکر کنم. در همین راستا فولاد شب گذشته با ارائه یک نمایش برتر به برد بسیار خوبی مقابل پرسپولیس دست پیدا کرد. بازی که از سوی پیشکسوتان و کارشناسان امر مورد تمجید نیز قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در روزی که بازی بدون تماشاگر اعلام شده بود، عده‌ای در ورزشگاه فولاد از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بودند، گفت: آن تعدادی که در ورزشگاه حضور داشتند عواملی بودند که عهده‌دار نصب پرچم‌ و بنرها در ورزشگاه بودند و مثل خیلی از ورزشگاه‌ها این نفرات بعد از انجام کار در ورزشگاه ماندند و نظاره‌گر بازی بودند. البته یک نفر در جریان بازی اقدام به پرتاب توپ به درون زمین داشت که باشگاه فولاد که به اخلاق‌مداری تأکید فراوان دارد، حتماً این موضوع را بررسی و با فرد خاطی برخورد خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه فولاد همچنین در واکنش به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در خصوص فوتبال خوزستان و نیز استفاده از لفظ لجن نسبت به این دیدار، گفت: به نظر من شخص آقای گل‌محمدی باید ادب را رعایت کند و نباید چنین توهین‌هایی نسبت به فوتبال خوزستان که خودش در همین شهر و تیم فولاد احیا شد، داشته باشد. او نباید فراموش کند که نان فوتبال و فولاد خوزستان را خورده است و به نظر من بار دیگر که می‌خواهد نام خوزستان را ببرد باید جایگاه خوزستان و احترام آن را نگه دارد.

وی ادامه داد: برد و باخت در فوتبال طبیعی است اما برای ما خیلی عجیب است که پرسپولیسی‌ها بعد از باخت چنین رفتارهایی از خود نشان می‌دهند. آیا تمام تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس شکست خورده‌اند هم باید بعد از باخت از چنین الفاظی نسبت به نوع فوتبال پرسپولیس استفاده کنند؟

مرادی بیان کرد: دور از انصاف و انسانیت است که واژه لجن به بازی فولاد و فوتبال خوزستان نسبت داده شود و ما منتظر هستیم که آقای گل‌محمدی از مردم خوزستان و هواداران فولاد عذرخواهی کند.

وی همچنین گفت: باشگاه فولاد از آقای گل محمدی بابت توهین به فوتبال خوزستان و تیم فولاد و استفاده از لفظ لجن، شکایت می کند.

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان در پایان عنوان کرد: با کمک آقای رادیکا، آقای فتاحی، آقای نکونام و کادرفنی مطمئنا در ادامه بازی های لیگ حضور مقتدرانه خواهیم داشت و امیدواریم که فولاد در بازی های آسیایی نیز موفق عمل کند. 

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.