باشگاه فولاد ماهان اصفهان از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک لندن تقدیر نمود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

باشگاه فولاد ماهان اصفهان در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار استان اصفهان از کاروان المپیک و پارالمپیک ایران تقدیر نمود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در سخنانی سال ۹۱ را یکی از بهترین و پرافتخارترین سال‌های ورزش ایران خواند و گفت: افتخاری که جوانان ایران در المپیک به دست آوردند، سببات شادی ملت را فراهم نمود و ما آنچه اتفاق افتاد را نتیجه لطف الهی می‌دانیم و در این راه رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره چراغ راه ما بوده است.

وی همهی توفیقات کسب شده را متعلق به مردم ایران دانست و گفت: امیدوارم با اتحاد و انسجامی که در بدنه وزارتخانه ورزش ایجاد شده، این موفقیت‌ها ادامه یابد و در کنار آن پرداختن به امور زیربنایی نیز انجام شود و دل مردم شاد گردد. لطف و مرحمت مردم مقطعی نمی باش و آن‌ها افتخارآفرینان خود را فراموش نخواهند نمود.

عباسی با اشاره به بازی‌های آسیایی و المپیک پیش رو اظهار نمود: ظرفیت و قابلیت ورزش ایران بسیار بالاتر از جایگاه فعلی است و ما تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از همهی توان موجود در کشور، در المپیک و بازی‌های آسیایی آتی جایگاه ایران را ارتقا بخشیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از لزوم ورود بخش خصوصی به ورزش کشور گفت و ادامه داد: وزارت ورزش باید در عرصه سیاست‌های کلان عمل نماید و بخش خصوصی در دیگر حوزه‌ها وارد شده و به ورزش کشور کمک کند.

در ادامه این مراسم از ورزشکاران کاروان المپیک و پارالمپیک ایران تقدیر شد. در ابتدا خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان و معلولان به نمایندگی از کاروان پارالمپیک ایران جایزه ۱۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده را دریافت نمود و پس از آن از افتخارآفرینان المپیکی ایران تجلیل شد. به مدال‌آوران طلایی ایران و محمد بنا سرمربی کشتی فرنگی ایران مبلغ ۲۹ میلیون تومان و به دارندگان مدال نقره ۲۲ میلیون تومان و به برنزی‌ها ۱۳ میلیون تومان اهدا شد.

همچنین از نوشاد عالمیان، علی مظاهری، رضا یزدانی، الهه احمدی و رسول جزینی مربی کشتی فرنگی و همچنین محمد طلایی مربی کشتی آزاد ایران نیز با اهدای چهار سکه طلا تجلیل به عمل آمد و از ورزشکاران نماینده ایران در المپیک لندن نیز با اهدای یک سکه تجلیل شد.

به گزارش تفسیری ایسنا، در این مراسم احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس، حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه‌برداری محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال حضور داشند و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان و ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در سخنانی در این مراسم سخن گفتند.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حدادی:

    آفرین به باشگاه فولاد ماهان سپاهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.