باقری: تابع نظر کادر فنی هستم

۱۶خردادماه،

میثم باقری اظهار کرد: بعد از خط خوردن‌ از اردوهای تیم ملی فعلا برنامه‌ای برای آینده ندارم و تمرین نمی‌کنم. استراحت، برنامه‌ای است که پیش رو دارم و منتظر می‌مانم که ببینم در آینده چه خواهد شد.

به نقل از ایسنا، وی در مورد خط خوردنش از تیم ملی به خاطر اضافه وزن افزود: شب قبل از انتخابی ها به من زنگ زدند و گفتند که فردا باید مسابقه بدهی. من مشکلی با انتخابی‌ها نداشته و ندارم اما همانجا گفتم که برایم مشکلی پیش آمده و به لحاظ روحی و روانی نمی‌توانم وزنم را برای انتخابی‌ها کم کند. چند روز قبل از انتخابی‌ها مادرم بیمار شده بود و این مورد را من چند روز بعد فهمیدم و به خاطر این مساله خیلی از لحاظ روحی استرس داشتم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی دانمارک ۲۰۰۹ با اشاره به اینکه در طول این چند ماه سه بار وزنش را کم کرده بود، گفت: برای حضور در تیم‌ ملی بارها وزن خود را کمتر از ۵۸ کیلوگرم آورده بودم و همین مساله روی عملکردم تاثیر گذاشته بود. این در حالی بود که حریفان من حتی یک بار هم کمتراز ۵۸ نیامده بودند. من پنج بار با این حریفان بازی کرده بودم و همه آنها را برده بودم.

وی با تاکید بر اینکه هدفش کسب مدال طلای جهان بود، گفت: من دو مدال برنز جهانی داشتم و می‌خواستم طلای جهان را بگیرم اما قسمت نشد. حاضرم تعهد بدهم که شرایط خوب است اما نمی‌توانستم در یک روز آن همه وزن کم کنم.

باقری در مورد انتخاب سید احسان نقیب‌زاده به عنوان جانشین او در وزن اول تیم ملی یادآور شد: او تکواندوکاری است که ضربات بالای خوبی می‌زند و اگر خودش را باور کند می‌تواند در این وزن مدال بگیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.