باقری:در قبل مذاکرات هسته‌یی در جهت منافع ملی صورت نگرفته است

۲۰اردیبهشت،

bagheri-1.jpg

معاون امور بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور گفت: اشخاصی که بعضی اقدامات هسته‌یی خود را منتسب به مقام معظم رهبری می‌کنند بهتر است کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌یی را مطالعه نمایند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، علی باقری در حاشیه همایش سراسری “هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی کشور” که صبح امروز در مشهد مقدس برگزار شد، با تاکید بر این مطلب اظهار کرد: متاسفانه بعضی اشخاص که در قبل در پرونده هسته‌یی جمهوری اسلامی ایران نقشی ایفا کرده‌اند اقدامات خود را منتسب به بعضی از چهره‌ها و به خصوص شخص مقام معظم رهبری می‌کنند که در جواب این ادعاها باید گفت این اشخاص باید بروند و کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌یی که توسط فردی نوشته شده که در آن زمان مسوولیت پرونده هسته‌یی را در دست داشته و صفحات ۱۷۶، ۱۷۷، ۱۸۶، ۲۹۴، ۳۰۸، ۷۹۸، و ۸۰۱ آن را را مطالعه نمایند.

وی گفت: مذاکرات هسته‌یی به صورت یک روند می‌باشد اما باید دقت داشته باشیم که این روند در جهت حفظ و دفاع از منافع ملی است که متاسفانه باید گفت در قبل مذاکرات هسته‌یی در جهت منافع ملی صورت نگرفته است.

باقری تصریح کرد: اما شما مذاکرات چند سال اخیر را روبه جلو می‌بینید و ما توانسته‌ایم در بحث حقوقی، فنی و سیاسی به موفقت‌های چشم‌گیری دست یابیم.

معاون امور بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور با تاکید بر این که اشخاصی همچون شهید شهریاری‌ها که تمام تحصیلات خود را در ایران گذرانده‌اند توانستند صفحه راکتور تحقیقاتی تهران را بسازند خاطر نشان کرد: این اشخاصی که مدافع علم و پیشرفت دانشگاه می باشند باید بیایند و به ملت پاسخ دهند که چرا در آن زمان پرونده هسته‌یی ایران تعلیق شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.