باقری لنکرانی:احمدی نژاد به مکه رفت که کنفرانس کشورهای اسلامی،امریکایی نشود/صداوسیماشب اول زلزله خوب عمل نکرد

*زلزله اخیر در مناطقی از کشور عزیزمان مصیبت تلخ و دردناکی است. همه ناراحتیم و در این مصیبت احساس غم و اندوه می کنیم اما متاسفانه صدا و سیما غفلت کرد و بعد از وقوع زلزله طبق برنامه های شب های قبل برنامه پخش کرد، شب اول بطور شایسته به موضوع اسفناک زلزله توجه نکرد. هر چند سریعاً کوتاهی خود را جبران کرد و این موضوع مهم را در سطح ملی مطرح نمود و باعث توجه هر چه بیشتر مسئولین و مردم نوع دوست و سخاوتمند ایران اسلامی شد. 
* اینکه عده ای بخواهند موضوع دلخراش زلزله را به موضوعی تبدیل کنند که مسئولان قوه اجرایی را زیر سئوال ببرند، جای تاسف فراوان داد.
*احتمالاً این پیامک به شما هم رسیده است که می گوید« زلزله ای می آید و عده ای می میرند و عده ای هم برای اینکه فرصت و موقعیت مناسبی برای ضربه زدن و تهاجم به طرف مقابل خود یافته اند، خوشحالند!»
* در اجلاس سران کشورهای اسلامی در مکه از سوی ریاست محترم جمهور سخنرانی بسیار محکم و قاطع ایراد شد. موضع گیری بسیار قاطع ومهمی در چارچوب موازین نظام اسلامی صورت گرفت. اما برخی برای اینگه گلایه هایی دارند می خواهند، این نکات مثبت را نادیده بگیرند و یا حتی زیر سئوال ببرند.
*در برخی سایت های خبری می بینیم که مطرح می کنند آیا حضور ریاست جمهور در این اجلاس لازم بود؟ چرا ایشان به زیارت مکه و مدینه رفته اند؟ امروز آمریکا برای اینکه بیداری اسلامی را اکنترل کند و کشورهای اسلامی منطقه را تحت سیطره خود داشته باشد، چنین طراحی کرده است که سازمان کنفرانس اسلامی را به جریان سازمان کنفرانس اسلام آمریکایی تبدیل کند. ما وظیفه داشته ایم برای جلوگیری از تحقق این امر در این صحنه مهم حضور داشته باشیم و اتمام حجت کنیم.
*این سفر مهم، برای حضور در این اجلاس بوده است و الحمدلله موضع گیری های قاطعی هم از سوی ایشان صورت گرفته است. ما باید از کارهای مثبت تقدیر کنیم نه اینکه همه چیز را به قیمت سنگین زیر سئوال ببریم.
 

۱۷۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.