بالاترین آرزویم دیدار با رهبرانقلاب است

فروردین ۱۴۰۳

مادر شهیدان جعفری‌نیا گفت: دیدار با مقام معظم رهبری برای خانواده شهدا، یک آرزو و افتخاری بزرگ است که تا کنون قسمت ما نشده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  سایت قم فردا نوشت: خدیجه سادات حسینی زواره مادر ۳ تن از شهدای جنگ تحمیلی در سالهای بعد از جنگ همچنان بوی فرزندان خود را در خانه اش حس می کند و بر این باور است که این ۳ شهید همچنان به زندگی خود در این خانه مشغولند.

شهید احمد جعفری نیا که متولد سال ۱۳۴۳ بود در سال ۱۳۶۱ در خط مرزی عین خوش، اولین شهید این مادر است و سردار شهید محمد جعفری نیا که متولد سال ۱۳۳۷ بود در سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مهران به دست مزدوران بعثی به شهادت رسید، دومین شهید و شهید علی جعفری نیا که متولد ۱۳۴۹ بود در سال ۱۳۶۶ و تقریبا ۴ سال بعد از دومین بردار شهید خود در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

حسینی زواره گفت: پسران من با انگیزه قلبی خودشان برای جبهه عازم شدند و در واقع ما خانوادگی به جبهه اعزام شدیم و تمام اعضای خانواده ما برای جبهه و پشتیبانی از سربازان کشورمان بسیج شده بودند و خود را موظف می دانستیم که برای پیروزی کشورمان از هیچ چیز دریغ نکنیم، حتی جان فرزندانمان.

مادر شهیدان جعفری نیا در ادامه گفت: یکی از فرزندانم که قبل از اعزام به جبهه به حرفه بنایی مشغول بود هنگامی که موعد اعزام او به جبهه رسید، کار خود را رها کرد و به جبهه رفت و تا امروز ما خبر نداریم که ابزار کار پسرم کجاست. جوانان آن زمان اینطور مطیع رهبر خود بودند و حتی یک لحظه را هم تلف نمی کردند.

وی با توجه به جای خالی شهیدانش در خانه گفت: در این سالها که از شهادت فرزندانم می گذرد ،هیچگاه از اینکه ۳ فرزندم را برای کشورم فدا کردم پشیمان نشده ام و تا کنون برای شهادت فرزندانم، خواسته ای از کسی نداشته و افتخار می کنم که مادر ۳ شهید هستم.

مادر ۳ تن از شهدای شهر قم، وظیفه دفاع از کشور را امری واجب دانست و گفت: اگر بازهم به همان سالهای جنگ برگردیم و حتی مطمئن باشم که فرزندانم شهید می شوند، برای رفتن آنها به جبهه ممانعت نمی کنم  و با شناختی که از فرزندان خود دارم، می دانم که آنها اطاعت از امر رهبری را برای اعزام به جبهه بر خود واجب می دانند و می دانستند.

در آخر حسینی زواره بزرگترین خواسته خود و خانواده اش را، دیدار خصوصی با رهبری عنوان کرد و گفت: رهبر معظم بارها به شهر قم سفر کرده و با بسیاری از خانواده های شهدا به صورت خصوصی دیدار داشته اند که این دیدارها  برای خانواده شهدا، یک آرزو و افتخاری بزرگ است که تا کنون قسمت ما نشده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.