بالاخره اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینماهای آزادی و ملت هم آغاز شد

سرانجام بعد از یک هفته، اکران فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» در پردیس‌های سینمایی آزادی، ملت، راگا و … آغاز شد.

بعد از آن که «کلاه قرمزی و بچه ننه» اکران خود را بدون این پردیس‌ها آغاز کرد و علی رغم کم‌بودن سالن‌هایش موفق شد ۲ رکورد را در سینمای ایران جابجا کند (رکورد فروش افتتاحیه و رکورد بیشترین فروش در یک روز)، از امروز پردیس‌های سینمایی ملت، آزادی، راگا و … نیز نمایش این فیلم را آغاز کردند. همچنین اکران فیلم‌های «بی‌خداحافظی» و «ضدگلوله» نیز در این پردیس‌ها آغاز شده است.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» در حالی رکوردها را جابجا کرد و تاکنون فروشش را به بیش از نیم میلیاردتومان رساند که سینماهای آزادی و ملت را که به عنوان مهم‌ترین و بهترین سینماها، درصد بالایی از فروش فیلم‌ها را به خود اختصاص می‌دهند، در روزهای ابتدایی اکران در اختیار نداشت. اکنون خوشبختانه این سینماها به همراه سینماهایی چون راگا و … اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه» را آغاز کرده‌اند و انتظار می‌رود فروش و استقبال از فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» بیشتر هم بشود.

جالب اینجاست که همین امروز که اولین روز نمایش «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینما آزادی است، بلیت‌های آن برای ۲ روز آینده تمام شده است. همچنین در پردیس ملت نیز بلیت این فیلم از حوالی ظهر برای بیشتر سانس‌ها تمام شده است.

شما می‌توانید برای رزرو بلیت فیلم جالب و دیدنی «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینما آزادی از این لینک و در پردیس ملت از این لینک استفاده کنید. برای یافتن تمامی سینماهای اکران‌کننده این فیلم، از این مطلب استفاده کنید.

پیشنهاد نسیمانه به تمامی علاقه‌مندان و مخاطبان، تماشای فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینماست.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.