بالاخره برترین گلزن فوتسال جهان را به لیگ راه دادند

۲۳م آذر ،

درپی برگزاری هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال، وحید شمسایی به تیم میثاق تهران پیوست تا برای اولین بار در این تیم بازی کند از سوی دیگر مصطفی نظری با بهبود مصدومیتش به بازی با گاز خوزستان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، هفته ی سیزدهم لیگ برتر فوتسال ایران در حالی برگزار می شود که دیدار تیم های گیتی پسند و شهرداری تبریز، صبای قم و شهید منصوری به دلیل برگزاری مسابقات تیم ملی امید در روسیه به تعویق افتاد و در تاریخ ۳۰ آذر روز پنجشنبه برگزار می شود.

اولین دیدار این هفته در حالی بین تیم های ارژن فارس و فرش آرا برگزار می شود که ارژن هفته ی قبل با نتیجه ی ۵-۲ مغلوب تیم راه ساری شد و فرش آرا نیز به قرعه استراحت خورده بود بدین ترتیب تیم ال ساری در مقام هشتم جای گرفته و فرش آرا نیز به مقام پنجم جدول تکیه کرده است.

داوری این بازی برعهده ی یحیی حسین تالاری، روح اله مطهری، حسین وحدتی و هادی قاسم پور انجام می گیرد دیگر بازی هفته ی سیزدهم لیگ برتر فوتسال بین تیم های دبیری تبریز و گاز خوزستان انجام می شود، دبیری تبریز که هفته ی قبل بدون حضور مصطفی نظری مقابل شرکت حفاری صف آرایی کرد در هفته ی سیزدهم با بهبود مصدومیت نظری این بازیکن را در ترکیب خود دارد دیدار هفته ی قبل این تیم با  شرکت حفاری با نتیجه ی ۲-۲ مساوی پایان یافت و با این نتیجه در جایگاه ششم جدول جای گرفت.

اما گاز خوزستان تیم قعر جدولی لیگ برتر هفته ی قبل مقابل میثاق تهران با نتیجه ی ۵-۶ و تنها با اختلاف یک گل بازی را واگذار کرد و امتیاز را از دست داد.

امیر مصداقی، فردین مبارکی، علی قریشی، حمیدرضا قدسی راغب داوران این دیدارها می باشند.
با انجام این ۲ بازی رقابت های روز اول هفته سیزدهم لیگ برتر به پایان رسید تا باقی رقابت ها در روز جمعه انجام شود.

در ادامه رقابت ها روز جمعه تیم های شهرداری ساوه و راه سازی به میزبانی ساوه به مصاف یکدیگر می روند داوری این دیدار برعهده ی وحید عرض پیما، ابراهیم محرابی افشار، امیر لامعی و وحید سلیمانی خواهد بود. میزبان این رقابت هفته ی قبل مقابل هم نام تبریزی خود به تساوی ۲-۲ دست یافت تا در مقام نهم جدول جای گیرد اما راه ساری در آن سوی میدان قرارداد هفته ی قبل ارژن شیراز را با نتیجه ۵-۲ شکست داد و امتیاز بازی را از آن خود کرد تا تنها یک پله بالاتر از شهرداری ساوه و در جایگاه هشتم قرار گیرد.

اما میثاق تهران و هلال احمر نیز روز جمعه به میزبانی میثاق به مصاف یکدیگر می روند تا پرونده ی روز دوم این هفته در لیگ برتر فوتسال مشخص شود.

پیوستن وحید شمسایی به تیم میثاق تهران و همراهی وی با میثاق مقابل هلال احمر یکی از نکات مهم این بازی می باشد پس از تمام ابهامات در مورد پیوستن وحید شمسایی به میثاق تهران، قرارداد این بازیکن با باشگاه منعقد شد تا وحید شمسایی مقابل هلال احمر برای میثاقی ها گلزنی کند.

سعید عباسی، علی حفیظی، محمد بیاتی، سید سجاد فتحی قضاوت این دیدار را برعهده دارند.

میثاق هفته ی قبل موفق شد حریف قعر جدولی خود را شکست دهد اما این پیروزی به آسانی به دست نیامد زیرا گاز خوزستان دقائق سختی را برای میثاقی ها بوجود آورد، هلال احمر نیز هفته ی قبل مقابل رقیب صدرجدولی خود با نتیجه ۴-۱ شکست خورد تا صبا که در مقام دوم جدول جای گرفته بود با تساوی گیتی پسند و شهید منصوری، مدافع قهرمانی فصل قبل را از سر راه بردارد و به پله ی اول جدول تکیه زند.

گفتنی است، دیدار تیم های گیتی پسند، شهرداری تبریز و صبای قم، شهید منصوری به دلیل برگزاری رقابت های تیم ملی امید ایران در تورنمنت رویسه به ۳۰ آذر موکول شد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.