بالگرد بدون سرنشین یاسین رونمایی شد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۶۹۷۴۰

بالگرد بدون سرنشین یاسین رونمایی شد

در دومین روز از نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران؛

بالگرد بدون سرنشین یاسین رونمایی شد

خبرگزاری ایمنا: در دومین روز از برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه صنایع هوایی و هوانوردی ایران به میزبانی جزیره کیش ،بالگرد بدون سرنشین یاسین تولید ملی که به همت معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری و سازمان صنایع هوایی ایران ساخته شده است رونمایی شد.

چهارشنبه ۲۸ آبان – ۱۵:۰۵

به گزارش ممتاز به نقل از ایمنا، طراحی این بالگرد توسط دانشکده مهندسی هوا فضای امیر کبیر و معاونت هوایی صنایع هوایی انجام شده و با کمک متخصصین بومی در شهر مهاباد ساخته شده است .
این بالگرد بدون سرنشین قابلیت یک ساعت و ده دقیقه مداومت پرواز دارد و می تواند در ارتفاع ۳۰۰ پا پرواز کند.
عکسبرداری، فیلمبرداری، پروازهای مراقبت و شناسایی در حوزه های مختلف از قابلیت های این بالگرد داخلی است.
تولید داخلی، طراحی محض، ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم وزن خالص با سوخت و همچنین ۱۵ کیلو وزن حمل بار مفید از ویژ گی های این بالگرد است.
مراسم رونمایی از این بالگرد امروز چهارشنبه با حضور منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی ریاست جمهوری، اسلامی محمد معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اسفندیاراختیاری عضو کمیسیون پژوهش و فناوری مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان این حوزه در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران برگزار شد.
هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران که از روز سه شنبه در نمایشگاه بین المللی کیش آغاز بکار کرده تا ۳۰ آبان ماه میزبان مخاطبان است.

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.