بالیوود ˝رقابت ۲˝ را به ۵۰ کشور دنیا می‌فرستد

۱۱ام بهمن ،

اکران تریلر اکشن- جنایی ˝رقابت۲˝ (Race 2) به عنوان یکی از پر هزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای بالیوود در حالی به صورت همزمان در هند، انگلستان، آمریکا، ایرلند و نیوزیلند آغاز شده که به نقل از تهیه‌کننده این فیلم کشورهای اکران کننده این فیلم تا پنجاه کشور افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، در فیلم “رقابت ۲” که عباس و مستان علیبا بورماوالا به صورت مشترک با هم کارگردانی کردند، بازیگرانی همچون؛ آنیل کاپور، سیف علی‌خان، جان آبراهام، ژاکلین فرناندز، آمیشا پاتال و دیپکا پادوکن ایفای نقش کردند.

بنابر این گزارش، فیلمنامه این قسمت از تریلر اکشن- جنایی “رقابت ۲” را شیراز احمد بر اساس طرحی از کران کوتیرال به رشته تحریر درآورده و داستان آن دربارهٔ رویارویی رانور سینگ و آلنا، پدرخوانده مافیایی هندی در ترکیه با یکدیگر است.

قسمت دوم این فیلم اکشن که بسیاری از آن در شهرهای دُبی و دوربان فیلمبرداری شده همانند قسمت اول این فیلم پر از صحنه‌های زد و خورد و جلوه‌های ویژه است به گونه‌ای که سیف علی‌خان بارها در حین اجرای نقش خود با موقعیت‌های خطرناکی روبرو شده است.

به نوشته یورونیوز؛ سیف علی‌خان، بازیگر نقش رانور سینگ، دربارهٔ این فیلم و صحنه‌های پر زد و خورد آن گفته: “این فیلم صحنه‌های اکشن بسیاری دارد و نوعی امنیت و ناامنی همزمان هنگام بازی احساس می‌کردم. به نوع بازی‌ام در این فیلم اطمینان داشتم و به همین سبب تمام تلاشم این بود که یک بازی خوب ارائه کنم. نگرانی‌ام بیشتر از آن جهت بود که آیا قسمت دوم از قسمت اول بهتر خواهد بود؟ با این‌حال سعی کردم با تمرکز بر سناریو و نگاه کردن به فیلم‌های مشابه نقش‌ام را به بهترین نحوه اجرا کنم.”

گفتنی است، قسمت اول فیلم “رقابت” در سال ۲۰۰۸ میلادی ساخته و اکران شد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.