بانک ملی ایران iبه طرح های پالایشگاهی وام می دهد

مشاهده این خبر در وبسایت تحلیل خبری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا:

بانک ملی ایران iبه طرح های پالایشگاهی وام می دهد | چاپ |
سه شنبه ۰۲ آبان ساعت ۱۲:۴۱

بینا- با حضور مسئولان ارشد بانک ملی ایران و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، تفاهمنامه همکاری میان این سازمان امضا و مبادله شد.
به گزارش تفسیری بینا، در این جلسه که iبه همت اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و iبه میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد، حیدری مدیر عامل این بانک با ابراز امیدواری در خصوص همکاری های بیشتر دو سازمان گفت:‌ قطعاً این تفاهمنامه مقدمه کار است و می توان سطح همکاری ها را افزایش داد.
وی با اشاره iبه قابلیت های بانک ملی ایران بویژه حوزه گسترده کاری و خدمات بانکداری الکترونیک ابراز داشت: بانک ملی ایران در حوزه بانکداری الکترونیک امکانات خوبی برای شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و مردم عزیز دارد که ضمن سهولت در کارها برای بانک نیز در زمینه کاهش هزینه ها مثمرثمر است.
به گفته حیدری نوع فعالیت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گسترده است و با توجه iبه حوزه وسیع شعب بانک ملی ایران، می توان iبهترین iبهره را از این امکان برد.
وی ضمن اعلام آمادگی جهت ارائه خدمات مختلف iبه شرکت نظیر نوسازی و iبهسازی جایگاه های فروش ادامه داد: بانک ملی ایران همچنین آمادگی اعطای تسهیلات نوسازی و توسعه طرح های پالایشگاهی با رویکرد استفاده از صندوق توسعه ملی را دارد.
در ادامه جلسه سالاری مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با ارائه گزارش تفسیریی از فعالیت های این شرکت، iبه تشریح زمینه های مختلف همکاری میان این دو سازمان پرداخت.
وی بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل سوخت و همچنین جایگاه های سوخت را یکی از زمینه های همکاری دانست و ادامه داد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، طرح های مختلفی را برای همکاری دارد iبه طور مثالً در بخش صادرات و جابجایی وجوه ارزی و ریالی یا جمع آوری وجوه می توان همکاری نزدیکی داشت. آقای سالاری اضافه کرد: فضای کار مشترک در شرکت بسیار وسیع است و بانک ملی ایران می تواند iبه طرق مختلف در آن مشارکت کند.
در ابتدای این نشست آقای فتحی بیرانوند رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان با اشاره iبه همکاری های گسترده بانک ملی ایران و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، ابراز امیدواری کرد با انعقاد این تفاهمنامه میان دو سازمان تعاملات بیشتری صورت گیرد.
گفتنی است با توجه iبه اهمیت تأمین خواسته های شرکت مذکور، بانک ملی ایران در قالب تیمی کامل متشکل از مدیر عامل، آقایان منصور خاکی عضو هیأت مدیره، محمدی مدیر امور استان ها، پدرام مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، شهبازی مدیر امور اعتباری،‌ فتحی بیرانوند رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و خاتونی رئیس اداره کل انفورماتیک و خدمات نوین در این نشست حضور یافت.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.