بانک ملی ایران ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی می گردد

۰۳م اسفند ،

بانک ملی ایران ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی می گردد | چاپ |
جمعه ۰۴ اسفند ساعت ۱۰:۰۷

بینا- مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به افزایش سرمایه بانک به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال گفت: با توجه به اخذ موافقت‌های قانونی، لازم است املاک بانک ظرف دو هفته آتی تجدید ارزیابی شوند تا سرمایه بانک به رقم ۱۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.
به گزارش بینا، حیدری با اعلام این خبر افزود: لازم است املاک مازاد بانک در لیست فروش قرار گیرد تا علاوه بر کاهش هزینه های نگهداری درآمدهای بانک نیز افزایش یابد.
وی افزود: بانک ملی ایران در سال جاری با ۷۳۱ هزار میلیارد ریال منابع همچنان در صدر بانک‌های کشور قرار دارد و رشد منابع بانک ملی ایران در ده ماه قبل قریب به ۳۰ درصد افزایش یافته است که این میزان بسیار بیشتر از رشد نقدینگی کشور است که نشان از اعتماد عمومی به بانک ملی ایران است.
حیدری در مورد مصارف بانک ملی ایران تصریح کرد: میزان تسهیلات اعطایی توسط بانک ملی ایران در ۱۰ ماهه اول سال جاری بالغ بر ۶۸۳ هزار میلیارد ریال بوده است که در بخش تسهیلات نیز بانک ملی ایران به عنوان بانک برتر محسوب می‌شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران از تسویه بدهی‌های بانک ملی ایران به بانک مرکزی خبر داد و اظهار داشت: میزان بدهی بانک ملی ایران در سال قبل به بانک مرکزی بالغ بر ۱۲۰ هزار میلیارد ریال بود که این بدهی کاملاً پرداخت و ساماندهی شده است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.