بانک گردشگری به نصف جهان رسید

۲۱ام بهمن ،

بانک گردشگری به نصف جهان رسید | چاپ |
یکشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۰۱:۵۴

بینا- اولین شعبه بانک گردشگری در استان اصفهان، همزمان با فرخنده ایام دهه مبارک فجر و با حضور مدیران بانک گردشگری و مسوولان استانی به طور رسمی افتتاح شد.
به گزارش بینا، در مراسم آغاز به کار این شعبه «‌محمد صادق طاهری، رییس هیات مدیره بانک گردشگری» با اشاره به افتتاح شعب تازه این بانک در تهران، اصفهان، شیراز، ارومیه و بندرعباس در ایام دهه مبارک فجر گفت: مهمترین وظیفه بانک‌ها جمع‌آوری نقدینگی سرگردان جامعه، تشویق مردم به پس‌انداز و ارایه خدمات واسطه‌گری است. وی ادامه داد: بانک گردشگری بر خود واجب می‌داند علاوه بر وظایف عادی یک بانک، خدمات نوین و کاربردی را به مشتریان خود ارایه کند. طاهری رشد موزون بانک گردشگری به صورت کمی و کیفی در بخش‌های مختلف و بر اساس الگوهای صحیح بانکداری و فارغ از هر نوع شتابزدگی را یکی از استراتژی‌های مهم این بانک دانست و افزود: وقتی ما شعار فراتر از مرزها را سرلوحه کار خود قرار دادیم، معنای آن تنها مرزهای جغرافیایی نیست، بلکه هدف از این شعار، تلاش برای حذف محدودیت‌ها و مرزها با هدف ایجاد آسایش بیشتر مشتریان است. وی اظهار داشت: این بانک تلاش می‌کند در ایران خدماتی را در سبد خدماتی خود قرار دهد که کمتر بانکی بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده است.
در ادامه این آئین، «رامین ادراکی، معاون برنامه‌ریزی و فن‌آوری اطلاعات بانک گردشگری» با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در فعالیت‌های بانک گردشگری اظهار داشت: نیروی‌های انسانی این بانک به طور مستمر در حال آموزش و ارتقای دانش تخصصی بانکداری و مشتری‌مداری می باشند، چرا که بانک گردشگری اعتقاد دارد سرویس‌های نوین و مطمئن بانکی با ارایه رفتار حرفه‌ای و مشتری مدارانه از سوی کارکنان، ارزش و اهمیت می‌یابد و این روی خوش کارکنان است که عامل جلب اعتماد و علاقه مشتریان برای استفاده گسترده از خدمات این بانک می‌شود. وی با اشاره به خدمات تازه و متمایز بانکداری الکترونیک در این بانک افزود: بانک گردشگری IT محوری را مقدم بر شعبه محوری می‌داند و خدمات الکترونیکی را به طور واقعی و با امنیت بالا و دسترسی آسان در محل کار و منزل برای مشتریان فراهم کرده است.
وی گردش کارت را نیز دیگر خدمت نوین و متمایز در عرصه بانکداری برشمرد و آن را دارای خدمات فراگیر بانکداری و همچنین دارای کاربرد در بخش‌های گردشگری کشور معرفی کرد که تاکنون در بیش از ۵۰۰ مرکز خدماتی و رفاهی (مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی، ورزشی و…) در شهرهای مختلف کشور امکان استفاده از آن فراهم شده و برخورداری از تخفیفات ویژه و تسهیلات مناسب را برای دارندگان این کارت به ارمغان آورده است.
خاطر نشان می‌شود، این شعبه در شهرستان اصفهان، میدان انقلاب، ابتدای خیابان کمال اسماعیل واقع شده و خدمات بانکی خود را برای ارائه به کلیه مشتریان و مراجعان، آغاز کرده‌است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.