بانوان مشهدی رکورد جدید میان ورزشکاران کلانشهرهای کشور برجای گذاردند

ˈحسین نخعی شریفˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: براساس آمار ثبت شده در دبیرخانه دائمی ورزش مشهد ۱۱ هزار و ۶۳۲ نفر از بانوان این شهر طی سالجاری با شرکت در رقابتهای والیبال، بسکتبال و فوتسال المپیاد ورزشی مشهد رکوردی در بین فعالیتهای مشابه کلانشهرهای کشور به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا وی ادامه داد: پس از برگزاری سه هزار و ۱۵۶ مسابقه ورزشی در دو مرحله منطقه ای و شهری چهره های نفرات و تیمهای برتر مشخص شد.

وی بیان کرد: همچنین بانوان ورزشکار مشهدی طی سالجاری مشارکت قابل توجهی در مسابقات بسکتبال محلات داشتند و دو هزار و ۸۷۴ نفر در قالب ۴۷۹ تیم در این مسابقه ها حضور فعال داشتند.

نخعی شریف گفت: پس از برگزاری یک هزار و ۱۳۸ بازی در این ورزش، ۱۱۲ تیم به مرحله شهری راه یافتند.

وی بیان کرد: همچنین مرحله مقدماتی مسابقات والیبال المپیاد ورزشی محلات بانوان مشهد امسال با حضور چهار هزار و ۴۶۲ نفر در قالب ۳۷۲ تیم برگزار شد که بعد از ۶۳۹ بازی ۸۷ تیم به مرحله شهری راه پیدا کردند.

او گفت: از میان یک هزار و ۴۴ نفر در مرحله شهری به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

نخعی شریف اظهارداشت: چهار هزار و ۲۹۶ نفر نیز در مسابقه های فوتسال بانوان مشهد طی امسال شرکت کردند که ۳۵۸ تیم در مرحله مقدماتی با انجام ۷۳۳ بازی به رقابت پرداختند که از این مرحله ۸۵ تیم مجوز حضور در مرحله شهری را به دست آوردند.

وی بیان کرد: تیم‌های راه یافته به مرحله شهری با برگزاری ۱۵۳ مسابقه به کار خود پایان دادند.ک/۳

۷۴۹۰/۶۵۹

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.