بانوی بولینگ‌باز در جام جهانی: با هزینه شخصی به لهستان رفتم

۲۰م آذر ،

00047501.JPG

سارا عطایی که در جام جهانی رتبه ۶۵ را کسب کرد گفت: با هزینه شخصی به لهستان رفتم و هیچ حمایتی نشدم.

بولینگ باز اصفهانی رده اول کشوری که در جام جهانی بولینگ لهستان در بخش زنان رتبه ۶۵ را کسب کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود، بهترین بولینگ باز زن و مرد ۷۰ کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند و من به همراه حمید عزیزالله، تیم بولینگ ایران را تشکیل می‌دادیم.

وی با بیان اینکه ۴ روز اول مسابقات مربوط به رنکینگ مقدماتی بود، گفت: در ده مسابقه با حریفان قدرتمندی به رقابت پرداختم و متأسفانه نتوانستم از مرحه مقدماتی به دور دوم صعود کنم.

عطایی ادامه داد: در جام جهانی ۲۰۱۲ لهستان، بولینگ بازان آمریکا، کشورهای اروپایی و آسیای شرقی حضور پر رنگی داشتند و در مرحله اول بولینگ باز سنگاپوری بهترین نتایج را کسب کرد و حتی در پایان توانست سکو نیز کسب کند.

این بولینگ باز رده اول رنکینگ کشوری در بخش بانوان با بیان اینکه برای شرکت در جام جهانی تمام هزینه را به صورت شخصی تقبل کرد، اذعان‌کرد: مسؤولان هیچ حمایت مالی نکردند، سال قبل نیز با همین شرایط و تقبل هزینه‌ها به صورت شخصی در مسابقات جهانی حضور داشتم.

به گزارش ایسنا، مسابقات جام جهانی بولینگ معروف به “کیوبیکا” در مرکز بولینگ “اسکای” در شهر “رکلاو” لهستان از چهارم تا ۱۲ آذر ماه برگزار شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.