بانکداری شرکتی، ثروت ملی را افزایش می دهد

۱۴م آذر ،

بانکداری شرکتی، ثروت ملی را افزایش می دهد | چاپ |
سه شنبه ۱۴ آذر ساعت ۱۱:۵۴

بینا- مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: شبکه بانکی بهترین کانال برای توزیع منابع صندوق توسعه ملی در داخل کشور است.
به گزارش بینا، دکتر محمدهاشم بت‌شکن در همایش “ثروت ملی و توسعه پایدار” افزود: با توجه به اهمیت منابع صندوق توسعه ملی، شبکه بانکی این توان را دارد تا با بررسی دقیق متقاضیان بهترین گزینه‌ها را برای استفاده از منابع این صندوق معرفی کند.
وی با اشاره به اینکه منابع صندوق توسعه ملی ماندگارترین ثروت کشور محسوب می‌شود، گفت: در چنین فضایی بانکداری شرکتی این توان را دارد تا با معرفی بهترین مشتریان، ماندگاری و رشد این ثروت ملی را فراهم کند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: با توجه به ماهیت بانکداری شرکتی این خدمت می‌تواند کسب و کارهای ماندگار، سودآور و توانمند را شناسایی و معرفی کند تا منابع ارزشمند صندوق توسعه ملی در بهترین مسیر مورد استفاده قرار گیرد.
دکتر بت‌شکن ادامه داد: شرکت‌ها علاوه بر منابع صندوق به خدمات دیگر از جمله سرمایه در گردش، خطوط اعتباری و … نیز نیاز دارند که بانکداری شرکتی توانایی تامین این خدمات را دارد.
لازم به ذکر است دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین با ارایه مقاله‌ای در پنل تخصصی “صندوق‌های ثروت ملی و تجارب اندوخته” در اولین همایش ثروت ملی توسعه پایدار با عنوان “بانکداری شرکتی؛ مدل جامع تامین بنگاه‌ها با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی” ابعاد عملیاتی تاثیرگذاری بانکداری شرکتی در توزیع مناسب منابع صندوق توسعه ملی را تشریح کرد.
همایش ملی “ثروت ملی، توسعه پایدار” به همت صندوق توسعه ملی در روزهای ۱۲ و ۱۳ آذرماه با حضور وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی، صنعت معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عالی رتبه بانکی، استادان، کارشناسان و پژوهشگران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما تهران برگزار شد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.