بانک‌ها طلایه‌دار حمایت از تولید ملی‌اند

۰۷م اسفند ،

بینا- رییس هیات مدیره بانک گردشگری با اشاره به اینکه بسترسازی برای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی بنا به تاکید مقام معظم رهبری باید اولویت اقتصاد باشد، گفت: شبکه بانکی در صف اول فعالیت و به نوعی طلایه‌دار است.
به گزارش بینا، محمد صادق طاهری اظهار داشت: هنگام انجام یک فعالیت بزرگ، هر کس وظیفه‌ای دارد که ممکن است کوچک یا بزرگ باشد اما بی‌شک انجام آن به نحو احسن، می‌تواند در حصول نتیجه تاثیرگذاری مهمی داشته‌باشد. وی افزود: به همین سبب است که بخش خصوصی نباید حمایت از تولید ملی را وظیفه‌ای صرفاً محدود به دولت تلقی کند و از توانایی‌های خود در این حوزه غافل شود.
طاهری تاکید کرد: حمایت از بنگاه‌های تولیدی با انگیزه کمک به اقتصاد ملی، امن‌سازی فضا برای جذب سرمایه‌گذاری و تسهیل شرایط اشتغال، وظیفه‌ای است که عمل به آن برای بنگاه‌های اقتصادی، در بر دارنده فایده مادی و معنوی به صورت توامان است.
وی ادامه داد: در همین راستا بود که بانک گردشگری با انگیزه توسعه فعالیت‌های خود در بخش تولیدی، اقدام به توسعه شرکت فولاد صنعت بناب کرد تا این کارخانه بزرگ تولید فولاد در بخش خصوصی که توان تولید صادرات محور و ظرفیت تولید نزدیک به ۳ میلیون تن در سال دارا است، بتواند در رونق اقتصادی و اشتغال استان و کشور تاثیرگذار باشد.
رییس هیات مدیره بانک گردشگری افزود: بنگاه‌های تولیدی هرچه بیشتر در بخش خصوصی متمرکز باشد، فضای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور بیشتر فراهم می‌شود.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.