بانک اقتصادنوین سرویس اینترنت بانک همراه را معرفی کرد

۲۸م اسفند ،

بانک اقتصادنوین سرویس اینترنت بانک همراه را معرفی کرد | چاپ |
دوشنبه ۲۸ اسفند ساعت ۰۸:۵۴

بینا- با توجه به گسترش شبکه اینترنت در کشور، بانک اقتصادنوین در ادامه معرفی خدمات مدرن بانکداری الکترونیکی، سرویس اینترنت بانک همراه را معرفی کرد.
به گزارش بینا، اینترنت ‌بانک همراه انجام امور بانکی را از طریق اینترنت بر روی تلفن همراه فراهم می‌کند و کاربران این خدمت می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق این سرویس خدمات متنوع بانکی دریافت نمایند.
این سرویس به گونه‌ای طراحی شده است که به طور اتوماتیک اندازه صفحات آن متناسب با سایز صفحه گوشی‌های همراه و یا تبلت‌ها تنظیم می‌گردد. صرفه‌جویی در وقت و هزینه، انجام امور بانکی در هر ساعت از شبانه روز، عدم جابجایی وجه نقد، تطبیق‌پذیری کامل با انواع گوشی‌ها و تبلت‌های پشتیبانی کننده‌ی اتصال GPRS, Wifi و سرعت بسیار بالای ارائه خدمات در بستر مخابراتی با پهنای باند کم از جمله مزایای استفاده از اینترنت بانک همراه اقتصادنوین است.
استفاده از این سرویس نیاز به نصب نرم‌افزار جدید بر روی تلفن همراه ندارد و تنها با فراخوانی یک صفحه وب
(https://modern.enbank.net/ibmob) در بستر اینترنت قابل دسترس است. این امکانات کنار هم جذابیت و تجربه اینترنت بانک را روی گوشی تلفن همراه برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.
علاقه مندان دریافت این خدمات می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک در سراسر کشور نسبت به ارایه درخواست فعال کردن اینترنت بانک همراه اقدام نمایند. همچنین مشتریان جهت ورود به اینترنت بانک همراه می‌توانند از نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک خویش استفاده کنند.
علاوه بر این کاربران اینترنت بانک همراه اقتصادنوین می‌توانند بااستفاده از این سرویس از تمامی خدمات اینترنت بانک برروی تلفن همراه و یا تبلت بهره‌مند گردند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.