بانک تجارت عملیات ۱۳/۱۱ را با موفقیت پشت سر گذاشت

۱۶ام بهمن ،

بانک تجارت عملیات ۱۳/۱۱ را با موفقیت پشت سر گذاشت | چاپ |
دوشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۴:۵۶

بینا- مدیر امور فناوری اطلاعات بانک تجارت گفت: عملیاتی شدن پروژه انتقال و ارتقاء نرم افزارها و سخت افزارهای بانک تجارت ، امکان یک جهش بزرگ در کیفیت و فراگیری خدمات الکترونیک این بانک بوجود آورده است.
به گزارش بینا، علی چهارلنگی گفت: خوشبختانه عملیات انتقال سیستم های مرکزی بانک به محیط تازه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روز جمعه سیزدهم بهمن ماه به طور کامل به انجام رسید و از آغاز روز شنبه تاکنون هیچگونه قطعی و یا اختلال غیرعادی در روند ارائه خدمات الکترونیک و یا عملیات پردازش و ارسال اطلاعات در شعب گزارش نشده است.
وی افزود: برنامه ارتقاء و اصلاح سیستم های داخلی و متمرکز بانک تجارت در دو حوزه سخت افزار ونرم‌افزار از سال قبل در دستور کار قرار گرفته بود عملیاتی شدن این برنامه به بهینه سازی سرویس های موجود،ارتقاء چشمگیر توانمندی بانک در ارائه محصولات تازهو افزایش سرعت، امنیت وانعطاف پذیری درحوزه بانکداری الکترونیک می‌انجامد.
مدیر فناوری اطلاعات بانک تجارت با اشاره به اینکه ارتقاء سخت افزارها شامل تغییرات بسیار مهمی نظیر تعویض MainFrame های این بانک نیز بوده است گفت : تغییرات صورت گرفته در حوزه ارتقاء نرم افزارها ، سخت افزارها و برنامه‌های کاربردی مرکزی پیش از اجرای نهایی در تاریخ سیزدهم بهمن ، چندبار به تست گذاشته شده بود و برنامه اجرای قطعی آن بدون بروز هیچ مشکلی در روز سیزدهم بهمن ماه عملیاتی شد ، در حالی که می توان ادعا کرد که تاکنون هیچ بانکی در کشور اجرای چنین عملیات مهمی را بدون بروز مشکل پشت سر نگذاشته است .
چهارلنگی با اشاره به اینکه از روز جمعه تغییرات مهمی در روند ارائه خدمات الکترونیک بانک تجارت آغاز شده است گفت : با این ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری ، سرعت عملیات و ذخیره اطلاعات در شعب بانک به شکلی چشمگیر افزایش یافته و ارتقاء اپلیکیشن ها نیز این امکان را به ما می دهد تا سرویس های تازهمان با سرعت و امنیت بیشتری به مشتریان عرضه و تنوع سبد خدمات الکترونیک بانک تجارت را بسیار بیشتر کنیم ، ضمن آنکه با توجه به ارتقاء نرم افزارهای بنیادی ، توان پردازش اطلاعات در حوزهIT  بانک تجارت دو برابر شده است و به همین میزان ظرفیت نیز به عنوان پشتیبان لحاظ شده است.
وی گفت : این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهم که طی روزهای آتی تاثیر این تحولات را در افزایش کیفیت ، سرعت و امنیت خدمات الکترونیک بانک تجارت و نیز ارائه محصولات نوین بانکی ملاحظه کنند .  
مدیرفناوری اطلاعات بانک تجارت افزود:با اجرای این تغییرات از این پس تمام سامانه های خدمات الکترونیک بانک تجارت نظیر موبایل بانک، تلفنبانک وخدمات کارت از سرویس پشتیبان برخوردار خواهد بود.
وی با اشاره به امکان آنلاین شدن ده میلیون حساب سحر بانک تجارت پس از عملیاتی شدن فرآیند انتقال سیستم‌های مرکزی در روز جمعه گفت: تا پایان سالجاری بانک تجارت جند خدمات برجسته نظیر ارائه کارت های الکترونیک گروهی ، صدور فوری کارت های هدیه در شعب و امکان بهره مندی از سرویس موبایل بانک بر روی گوشی های آیفون را به مشتریان خود عرضه خواهد کرد و سال ۹۲، سال جهش نرم‌افزاری بانک تجارت در ارائه محصولات الکترونیک مدرن به هموطنان خواهد بود.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.