بانک خاورمیانه ۸۵ ریال سود پرداخت کرد

۰۱ تیرماه ۱۳،

بینا- جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک خاورمیانه برای سال مالی منتهی به۳۰ اسفند۹۱،پنجشنبه ۳۰ خرداد باحضور بیش از۷۰درصد از سهامداران در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزارشد.

به گزارش بنکر (Banker)، درابتدای جلسه، مهندس محسن خلیلی از پیشکسوتان صنعت کشور و از پایه گذاران بانکداری خصوصی در ایران گفت: “یکی از مهم ترین مشکلات کشورهای در حال رشد، مساله تبدیل ثروت به سرمایه است. شما سرمایهداران بانک خاورمیانه با تمام صبر و اعتمادی که به موسسین بانک داشتید، سردمداران راه توسعه و رشد مملکت میباشید زیرا با عقلاتیت، ثروت خود را در راه پیشرفت بخش خصوصی، توسعه و اشتغال، سرمایه گذاری کرده اید.”
درادامه، هیات رییسه مجمع به ریاست آقای خسرو نایبی رییس هیات مدیره بانک تشکیل شد. آقایان مهندس ملکیانی فرد و مهندس محمود امیری به عنوان ناظران مجمع و آقای علی خلیلی به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.
دکترپرویزعقیلی،مدیرعامل بانک خاورمیانه، به عنوان نماینده رسمی بانک گفت: “گزارش حاضر به عنوان اولین گزارش عملکرد بانک خاورمیانه برای دوره پنج ماهه منتهی به ۳۰/۱۲/ است و با وجود کوتاه بودن زمان، سعی براین بوده که گزارش جامعی ازعملکرد بانک به سهامداران ارائه گردد. در این مدت همه کارکنان بانک با تمام توان درجهت ایجاد بسترهای خدمات بانکی تلاش کردند که حاصل آن راه اندازی نرم افزارجامع بانکی،راه اندازی سیستم های پرداختهای الکترونیکی (شتاب،ساتنا،پایا،کارت و…)، عضویت دراتاق پایاپای بانک ها، عضویت در بازار بین بانکی، اخذ مجوز مرحله اول عملیات ارزی، راه اندازی بانکداری اینترنتی، بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی بوده است.”
مدیر عامل بانک با اشاره به سوددهی بانک خاورمیانه در مدت کوتاه فعالیتش، از استحکام و محافظه کاری بانک برای حرکت رو به جلو نام برد، اصلی که منجر به پیشرفت روزافزون خواهد شد.
پس از قرائت گزارش هیات مدیره در مورد فعالیت ها و ترازنامه مالی، صورت های مالی بانک مورد تصویب سهام‏داران قرار گرفت و باپرداخت۸۵ ریال سود نقدی برای هرسهم موافقت شد که با توجه به آغاز فعالیت بانک و به سودآوری نرسیدن تسهیلات اعطایی در دوره مورد گزارش عملکرد مثبتی را نشان می دهد.
سهامدارن با تصویب سایر موارد طرح شده در دستور جلسه مجمع، موسسه بیات رایان برای یکسال مالی به عنوان بازرس اصلی بانک و روزنامه های اطلاعات و دنیای قتصاد را به عنوان روزنامه های رسمی بانک انتخاب کردند.
بانک خاورمیانه ماهیت اصلی خودرابه عنوان یک بانک«عمده فروش» باتمرکز بر مشتریان بزرگ و تسهیلات تخصصی قلمداد می‌کند. براین اساس بانک به جای توسعه فیزیکی وجغرافیایی شعب، براستفاده ازابزارهای بازاریابی تخصصی پیشرفته و ارتباط سازمان یافته با نیازمندی‏های مشتریان تاکید دارد.
درحال حاضرعملیات بانکی درشعب آفتاب، نوبخت، نیاوران و مهستان براساس مجوز مربوطه انجام می پذیرد و با بهره گیری از امکانات سیستم نرم افزاربانکی موجود، تمامی عملیات بانکی ازجمله بانکداری خرد و بانکداری مدرن شامل اینترنت بانک، تلفنبانک ودستگاه خودپرداز قابل استفاده است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.