بانک رفاه گواهینامه رسمی بانکداری اختصاصی گرفت

۱۵ام بهمن ،

بانک رفاه گواهینامه رسمی بانکداری اختصاصی گرفت | چاپ |
یکشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۱:۲۸

بینا-  رییس انستیتو بانکداران خاورمیانه گفت: مدیران ارشد بانک رفاه گواهینامه رسمی بانکداری اختصاصی از یورومانی اروپا دریافت کردند.
به گزارش بینا، دکتر جواد عباسی، در این زمینه به اعتبار اظهارداشت: مدیران ارشد و کارشناسان ارشد بانک رفاه با شرکت در یک دوره تخصصی و جامع بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت که از سوی یورومانی و با همکاری این انستیتو  برگزار شد پس از تایید نیل به اهداف آموزشی به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی پنج روزه گواهینامه رسمی بین المللی اعطاء کرد.
وی افزود: بانک رفاه با برگزاری موفق این دوره آموزشی که از سوی فرانکوییس اوبرت، مدرس برجسته یورومانی و بانکدار اختصاصی سوییسی اجرا شد از بالاترین پتانسیل سرمایه انسانی و سازمانی برای ورود قدرتمند در صنعت نوظهور بانکداری اختصاصی در شبکه بانکی کشور برخوردار است.
رییس انستیتو بانکداران خاورمیانه با اشاره به فرصت های استراتژیک بازار ثروت کشور و رشد قابل توجه تعداد ثروتمندان(high net worth individuals) کشور در دهه های اخیر افزود: بانک رفاه به عنوان یک بانک خوشنام و مورد اعتماد آحاد مردم و برخورداری از کیفیت مطلوب خدمات و سرمایه انسانی متخصص، جوان و پویا می تواند نقش موثری در بازار ثروت و ارایه خدمات بانکداری اختصاصی اسلامی کشور ایفا کند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.