بانک سامان سرمایه اش را ۶۴ درصد افزایش داد

سه شنبه ۲۴ مرداد – ۰۲:۵۴:۱۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

مجمع عمومی فوق العاده بانک سامان با حضور نمایندگان سازمان بورس اوراق بهادار و ۸۷درصد سهام داران با دستور جلسه افزایش سرمایه این بانک تشکیل شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازاداره روابط عمومی بانک سامان, این مجمع عصر روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه با هدف اخذ تایید سهامداران برای  افزایش سرمایه بانک  در سالن تلاش واقع در مجموعه فرهنگی-ورزشی تلاش برگزار شد.
در آغاز این جلسه ضرابیه، مدیر عامل بانک سامان اظهار داشت: پس از تصویب صورت های مالی در مجمع عادی، افزایش سرمایه بانک از۴۰۰۰میلیارد ریال به۶۵۸۸میلیارد ریال در دستور کار این جلسه قرار دارد.
وی افزود: مجوزهای لازم برای افزایش سرمایه بانک سامان توسط سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی صادر شده است.
همچنین با تشکیل هیات رییسه جلسه گزارش هیئت مدیره، به مجمع با اشاره به این نکته که افزایش سرمایه بانک در راستای اجرای آیین نامه اجرایی قانون بودجه سال۹۰ مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها با استفاده از معافیت مالیاتی بوده است قرائت شد.
بر اساس این گزارش در ادامه جلسه گزارش بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه توسط علیرضا جم، بازرس قانونی و حسابرس مجمع عمومی فوق العاده بانک سامان قرائت شد.
پس از قرائت گزارش های توجیهی افزایش سرمایه و گزارش بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه، رأی گیری در خصوص افزایش سرمایه۶۴درصدی انجام شد و افزایش سرمایه با اکثریت آرا مورد تصویب حاضرین  قرار گرفت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۴۱۴۵۴۱۸۴۹۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.