بانک سپه با کمیته امداد تفاهم نامه همکاری امضا کرد

۲ م دیماه ،

بانک سپه با کمیته امداد تفاهم نامه همکاری امضا کرد | چاپ |
شنبه ۰۲ دی ساعت ۲۲:۲۵

بینا- با حضور دکتر پاشایی فام مدیرعامل بانک سپه و حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهمنامه همکاری امضا شد. به گزارش بینا، در این مراسم دکتر پاشایی فام ضمن تشکر و قدردانی از آقای انواری و همکارانش در کمیته امداد اظهار داشت: انعقاد این تفاهمنامه و کمک به خانواده ها کار بسیار ارزشمندی می باشد که هم بعد اسلامی و شرعی آن حائز اهمیت است و هم بعد ملی آن که درخور تقدیر است.
دکتر پاشایی فام با بیان اینکه بانک سپه به عنوان اولین بانک ایرانی و یک بانک دولتی در خدمت مردم شریف ایران است خاطر نشان کرد : بانک سپه همواره در عرصه هایی که نیاز مردم بوده است حضور اثر گذار و فعالی داشته تا بتواند مشکلات مردم را برطرف نماید.
وی در ادامه سخنانش تاکید کرد : با تمام مشکلاتی که برای سیستم بانکی بوجود آمده بانک سپه تلاش کرده است تا وظایفش را در چارچوب تفاهمنامه ای که با کمیته امداد امضا کرده است به سرانجام برساند.
مدیر عامل بانک سپه با اشاره به اینکه سال قبل عملکرد خوبی در ارتباط با کمیته امداد داشته ایم، گفت : امسال نیز تلاش می کنیم با توجه به مدتی که از سال باقی مانده است با تمام توان فعالیت کنیم تا کارنامه خوب و موفقی داشته باشیم.
دکتر پاشایی فام اضافه کرد : این اعتقاد در بانک سپه وجود دارد که حضور در چنین کارهای با خیر و برکتی الزاماً سودش نباید در محاسبات وارد شود چرا که این کار به تمام فعالیت های بانکی و دعای خیر عزیزانی که از این محل زندگی شان سرو سامان پیدا کرده است کمک می کند.
مدیر عامل بانک سپه در ادامه سخنانش تصریح کرد : دعایی که نصیب کارکنان بانک سپه و هم چنین پرسنل کمیته امداد می گردد می تواند راه گشا بوده و ما را در سایر فعالیت ها کمک نماید.
وی با بیان اینکه تمام سعی ما بر این است که سهمیه تعیین شده در تفاهم نامه را اجرایی کنیم، افزود: ما اعتقاد داریم که هر چه در این زمینه کار کنیم هم وظیفه ملی و دینی است و هم اینکه از بعد اقتصادی و بانکی برای بانک خیر و برکت دارد و ما این خیر و برکت را به هیچ وجه از دست نخواهیم داد .
در ادامه مراسم نیز حسین انواری سرپرست کمیته امداد طی سخنانی گفت : ارزیابی ما از اقداماتی که بانک های کشور در سال قبل داشته اند لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در حوزه جهاد اقتصادی است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد موفق شده است ۳۲۰ هزار فرصت شغلی را از منابع بانک ها تامین کند اظهار داشت: این اعتبار نه تنها در حوزه اقتصادی خانواده ها نقش اساسی را ایفا کرده بلکه منافع دیگری را نیز تامین می کند که توانسته است نگاه خانواده ها را نسبت به خودشان و اطرافیان دگرگون کند.
انواری اضافه کرد: نشاط، شادابی، تحرک، خودباوری و اعتماد به نفس مواردی است که با ورود اعتبارات بانک ها در داخل خانواده ها ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه مدیران بانک ها با شوق و علاقه فراوان وارد صحنه شده اند و این تعهدات را انجام می دهند تاکید کرد: علاقه مندی نهفته در مدیران بانک ها معطوف به این موضوع قرار گرفت که با اشتیاق خاصی وارد صحنه شوند و امسال هم امیدواریم که این کار ادامه پیدا کند.
سرپرست کمیته امداد در ادامه سخنانش گفت: امسال کمیته امداد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی همانند سال قبل تعریف کرده و هم چنین ۲۰۰ هزار فرصت اشتغال روستایی که مشمول کلیه روستائیان و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می باشد به آنها اختصاص پیدا کرده است که امیدواریم تا پایان سال این وجوه در اختیار کمیته و خانواده ها قرار بگیرد.
وی در ادامه ضمن اظهار تشکر و قدردانی از مسئولین بانک سپه در انعقاد این تفاهم افزود: آثار و برکات این نوع خدمت در خانواده ها بسیار بسیار است چرا که سبب می گردد جلوی لغزش خانواده ها گرفته شود.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.