بانک شهرصدرنشین تولید مقالات بازاریابی

بینا- چهارمین کنفرانس بین المللی خدمات بانکی با حضور اساتید ،مدیران و کارشناسان فعال در شبکه بانکی صبح روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما تهران افتتاح شد.
به گزارش بینا، در مراسم افتتاحیه این کنفرانس پس از سخنرانی غلامعباس افشار دبیر کل و دکتر رئوف رابطی دبیر کمیته علمی کنفرانس ، از حامیان معنوی برگزاری آن مراسم تقدیر بعمل آمد.
غلامعباس افشار چهارمین مرحله برگزاری کنفرانس بین المللی بازاریابی را گامی دیگر در جهت پیشرفت و توجه جامعه به مباحث علمی بازاریابی دانست و از آن بعنوان حرکتی در راستای رشد و اعتلای بانکها و مؤسسات مالی یاد کرد.
یکی از عناوین  حامیان معنوی برگزاری این کنفرانس بین المللی انتخاب برترین سازمان تلاشگر در مطالعه ،تنظیم  و ارسال بیشترین مقالات علمی در حوزه بازاریابی خدمات بانکی می باشد که با رأی هیأت داوران و کمیته علمی ، این عنوان به پاس قدردانی از  تلاش کارکنان و کارشناسان علاقمند و تحصیلکرده به بانک شهر اهدا گردید.
علیرضا هادیان همدانی قائم مقام و عضو هیأت مدیره بانک شهر با حضور در مراسم افتتاحیه کنفرانس تندیس اختصاصی این عنوان برتر را دریافت نمود.
به گزارش امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر بیرانوند ، دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی و مهندس گلزاری از دیگر معاونین به همراه سایرمدیران و کارشناسان بانک شهر در این مراسم حضور داشتند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.