بانک صادرات ایران حامی نخبگان رباتیک

۲۷ آبان ،

بینا- بانک صادرات ایران در جهتی حمایت از دانش و نهادهای پژوهشی علمی و صنعتی از جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی که در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در دانشگاه امیرکبیر و با حضور دکتر سیدی معاون پژوهشی و علمی و صنعتی ریاست جمهور و دکتر رهایی رییس دانشگاه امیرکبیر و  جمع کثیری از اساتید، مالکنظران و دانشجویان این عرصه برگزار شد پشتیبانی به عمل آورد.
به گزارش تفسیری بینا، این بانک، در جهتی پشتیبانی از دانش پیشرفت جوانان ایرانی از چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک خوارزمی همزمان با جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه برگزار گردید حمایت و در روز پایانی از برگزیدگان جشنواره تقدیر به عمل آورد.
شایان ذکر است در این دوره ۱۶۰ تیم دانشجویی و دانش آموزی از سراسر کشور حضور پیدا کرده بودند کمیته داوری مسابقات ملی رباتیک برگزیدگان را بر اساس معیارهای مسابقات ملی خوارزمی مورد ارزیابی قرار داده و در پایان ۲۰ تیم به عنوان برندگان نهایی انتخاب و به جشنواره جوان خوارزمی معرفی خواهند شد.
گفتنی است در چند دهه اخیر در کشورهای صنعتی و پیشرفته برگزاری چنین مسابقات را در دانشگاههای یک الگو تبدیل نموده اند که این امر در کشور ما نیز هر ساله برگزار و تیم های ایرانی در مسابقات جهانی نیز به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.