بانک صادرات برای مشتریانی که کسر موجودی دارند پیامک می زند

بانک صادرات برای مشتریانی که کسر موجودی دارند پیامک می زند | چاپ |
دوشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۳:۴۳

بینا- بانک صادرات ایران مقارن با شصتمین سالگرد تاسیس و در راستای افزایش رضایت­مندی مشتریان،  خدمت جدید « ارسال پیامک  برای مشتریانی که کسر موجودی دارند، پیش از صدور گواهینامه عدم پرداخت وجه»، را عملیاتی کرد.
به گزارش بینا، در راستای جلب رضایت مشتریان و ایجاد تمایز در خدمات ارایه‌شده در بازارهای رقابتی، امکان ارسال پیامک برای مشتریان قبل از صدور گواهینامه عدم پرداخت چک به علت کسر موجودی فراهم شده است. بدین ترتیب، برای مشتریان قبل از صدور گواهینامه عدم پرداخت وجه چک، با ارسال پیامک فرصتی جهت تأمین وجه ایجاد می‌گردد.
براساس این گزارش، این خدمت با هدف فراهم نمودن فرصت تأمین وجه برای دارندگان حساب قرض‌الحسنه جاری که به‌دلیل فراموشی ، سفر و…  نسبت به تأمین وجه چک اقدام ننموده‌اند و همچنین  جلوگیری از مشکلات مرتبط با صدور گواهینامه عدم پرداخت وجه چک برای مشتریان، کاهش آمار چک برگشتی بانک صادرات در بانک مرکزی ج.ا.ا ارایه شده است.
این طرح در مرحله اول برای مشتریان دارای مانده حساب قرض‌الحسنه جاری بالای ۵۰ میلیون ریال که از ابتدای سال ۹۱  هیچ گواهینامه‌ عدم پرداختی برای آن‌ها صادر نگردیده فعال شده است و در مرحله دوم برای عموم مشتریان با تکمیل فرم رضایت و اخذ کارمزد عملیاتی خواهد شد .
گفتنی است این خدمت نوینی است که در هیچ یک از بانک کشور ارائه نمی‌شود و در مرحله اول فقط برای مشتریان برتر فراهم شده است.
شایان ذکر است این بانک با افتتاح بیش از ۴۷ میلیون حساب الکترونیکی، نصب ۳۸۵ هزار دستگاه پایانه فروش و صدور حدود ۲۹ میلیون کارت بانکی الکترونیکی برای هموطنان نقش بسزایی در توسعه و رشد خدمات نوین بانکی دارد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.