بانک صادرات در ۵ بخش نامزد دریافت award ebank2012 شد

۲۳ آبان ،

بانک صادرات در ۵ بخش نامزد دریافت award ebank2012 شد | چاپ |
سه شنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۲:۲۰

بینا- بر اساس اعلام دبیرخانه ششمین کنفرانس بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران در ۵ بخش نامزد کسب  award ebank2012 شده است.
به گزارش تفسیری بینا، این بانک در حوزه های برترین بانک از نظر عرضه تعداد کارتهای برداشت، تعداد کارتهای اعتباری صادره، تعداد کارت هدیه صادره، توسعه خودپردازها و تعداد پایانه های فروشگاهی نامزد دریافت جایزه مذکور شده است .
گفتنی است ششمین کنفرانس بانکداری الکترونیکی و بزرگترین نمایشگاه تخصصی فن­آوری های بانکداری نوین با حضور جمع کثیری از مدیران ارشد نظام بانکی، اساتید، کارشناسان و دانشجویان در روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان ماه سالجاری در سالن همایش های تلاش برگزار خواهد شد که طی آن متخصصان این حوزه به سخنرانی خواهند پرداخت.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی با در اختیار داشتن ۳ هزار واحد بانکی فعال، صدور بیش از ۳۰ میلیون کارت الکترونیکی، نصب و راه اندازی ۳۸۵ هزار دستگاه کارت خوان، صدور ۴ میلیون کارت هدیه و… هر روز به طور متوسط حدود ۱۴ میلیون تراکنش مالی مشتریان را به صورت online‌ انجام و هر ماه حدود ۶۱ میلیون تراکنش شتابی مربوط به مشتریان سایر بانک­ها را با موفقیت انجام می دهد .


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.