بانک مرکزی راهکارهای هدایت تسهیلات بانکی به تولید را به مجلس ارائه می دهد

مصطفی افضلی فر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: کارگروه مشترک کمیسیون صنایع و اصل نود مجلس شورای اسلامی و بانک مرکزی، وزارت کشاورزی،اقتصاد و صنعت،معدن و تجارت که چندی پیش جهت بررسی موانع تولید در کشور تشکیل شد تاکنون ۴ جلسه برگزار کرده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسات مشترک راهکارهای حمایت از تولید ملی بررسی شده است.

افضلی فر اظهار داشت: در این جلسات مقرر شد که بانک مرکزی و وزیران اقتصادی راهکارهای هدایت منابع و تسهیلات بانکی به سوی تولید ملی را بررسی کنند و به کمیته مشترک گزارش دهند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت موجود در تولیدات نمی تواند ادامه یابد و باید هر چه سریع تر راهکاری برای حمایت از تولید ملی یافت تصریح کرد: تحقق شعار سال حمایت از تولید ملی، بیکاری تعداد زیادی از کارگران صنایع و تولیدات ورشکسته و مقابله با تشدید تحریم ها لزوم حمایت از تولیدات ملی و هدایت تسهیلات بانکی به این سو را بیش از بیش نمایان می سازد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مرداد ماه سال جاری در پایان جلسه مشترک با کمیسیون اصل ۹۰ وزیران اقتصادی دولت و رئیس کل بانک مرکزی از تشکیل کارگروه مشترکی با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و کمیسیون صنایع و اصل ۹۰ برای حل مشکلات تولید ملی خبر داد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.