بانک مرکزی لوح سپاس و تندیس اقتصاد مقاومتی را از آن خود کرد

۳۰م دیماه ،

بانک مرکزی لوح سپاس و تندیس اقتصاد مقاومتی را از آن خود کرد | چاپ |
یکشنبه ۰۱ بهمن ساعت ۱۳:۳۸

بینا- روابط عمومی بانک مرکزی، لوح سپاس و تندیس سازمان و نهاد فعال در زمینه اقتصاد مقاومتی «سمینار بررسی نقش ارتباطات،رسانه و روابط ‌عمومی در اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌های اقتصادی» را به خود اختصاص داد.
به گزارش بینا، دکتر محسن رضایی دبیر و رئیس کمیسیون اقتصاد کلان مجمع‌ تشخیص‌مصلحت نظام،‌ لوح سپاس و تندیس‌ سازمان و نهاد فعال در زمینه اقتصاد مقاومتی را به نماینده بانک‌ مرکزی اهداء کرد.
در ابتدای این مراسم ، دکتر باقر ساروخانی استاد برجسته ارتباطات اجتماعی و دبیر کمیته علمی همایش طی سخنانی روابط عمومی را جزء جدایی ناپذیر اقتصاد مقاومتی خواند و گفت:اقتصاد مقاومت مدیون رسانه است و این اندیشه بدون رسانه و روابط عمومی قوام نمی‌یابد.
وی افزود: در عصر رسانه شاهد تولد انسان تازه‌ای هستیم. انسان رسانه‌ای؛ انسانی که اندیشه‌هایش را از رسانه می‌گیرد.
دکتر ساروخانی خاطرنشان ساخت:روابط عمومی و رسانه می‌توانند مقاومت را در وجود آدمی نهادینه سازند.
دبیر کمیته علمی همایش روابط عمومی را « نماد توسعه» خواند و تاکید کرد: هر سازمانی که روابط عمومی پیشرفته‌تری دارد، بی تردید سازمانی پیشرفته است.
دکتر محسن رضایی دبیر و رئیس کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: تحریم‌ها برای جلوگیری از صعود ما به قله‌های رفیع پیشرفت وضع شده اند.
وی با بیان این نکته که اقتصاد مدیریتی یک الگو ، گفتمان و سبک مدیریت اقتصادی است، خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی برای نیل به این هدف طراحی شده است تا اقتصاد ملی را آسیب‌ناپذیر سازد و بتوانیم با بهره‌گیری از تحریم، آن را به یک فرصت برای نیل به شکوفایی اقتصادی مبدل نماییم.
گفتنی است این سمینار به همت دبیرخانه سمپوزیوم روابط عمومی و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه اول و دوم بهمن ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.