بانک مسکن تندیس توسعه ملی گرفت

۱۵م آذر ،

بینا- قدرت اله شریفی مدیر عامل بانک مسکن دراجلاس رهبران صنعت، تجارت و توسعه ملی به عنوان مدیر برگزیده معرفی و تندیس این اجلاس به نماینده وی در این گردهمایی اهدا شد.
به گزارش بینا، اجلاس رهبران صنعت، تجارت و توسعه ملی کشور با رویکرد تجلیل از اندیشمندان کارآفرین ایران در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با حضور ۹۸ نفر از مدیران جهادی کشور در سطح ملی برگزار شد.
در این همایش که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات عالی‌رتبه کشوری برگزار شد، شرکت‌کنندگان به بررسی، نقد و تفسیر برنامه پنجم توسعه پرداخته و برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت قابل اجرا در واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی کشور را ارایه نمودند.
براساس این گزارش، یکی از مهمترین محورهای گفت وگو در اجلاس رهبران صنعت، تجارت و توسعه ملی کشور معرفی و تفسیر چشم انداز ایران در سال ۱۴۰۴ در کشور بود.
در ادامه این همایش از مدیران برگزیده از جمله قدرت اله شریفی مدیرعامل بانک مسکن قدردانی شد و تندیس مدیر برگزیده اجلاس رهبران صنعت، تجارت و توسعه ملی به شعبان علی بهرامپور رییس اداره کل روابط عمومی و نماینده مدیر عامل دراین اجلاس اهدا شد.
این گزارش حاکی است، در حاشیه این اجلاس، کارگاه آموزشی به منظور ارتقای سطح راهبری و مدیریت در کشور برای مدیران جهادی کشور برگزار و طی نمایشگاهی محصولات و خدمات سازمان‌ها به نمایش گذاشته شد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.