بانک ملی، بابت کسر ناگهانی ۵۰۰۰ تومان عذرخواهی کرد

بانک ملی با ارایه توضیحاتی در خصوص کسر پنج هزار تومان از حساب مشتریان برای هزینه ارسال پیامک اعلام کرد: این بانک به هیچ وجه تصور برداشت از حساب مشتریان بدون موافقت قبلی آن ها نداشته است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/05/e82c1caf24d01de06dad047c9c2a04dd.jpg

این بانک لازم می داند جهت تنویر افکار عمومی خصوصاً مشتریان خود که همواره پشتیبان و همراه بانک ملی ایران بودند و رشد و بالندگی بانک ملی ایران ثمره اعتماد و همراهی ۸۶ ساله ملت ایران می باشد نکات ذیل را به استحضار برساند:

۱ – اعتماد خیل عظیم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران است و مسئولین این بانک همواره سعی داشته و دارن که صندوق امین منابع و اطلاعات مشتریان خود باشند. رشد ۲۴ درصدی منابع بانک ملی ایران در سال بهترین دلیل اعتماد روز افزون مردم ایران به بزرگترین بانک کشورشان می باشد لذا مسئولین این بانک به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه ای به این اعتماد روز افزون ملت ایران وارد شود.

۲ – در مورد تامین هزینه های سرویس ویژه پیامکی اپراتورها در تاریخ ۲۷ فروردین از طریق اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و کیش تلکام تعداد ۱۴ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۶۵۸ پیامک برای ۷ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۲۹ نفر از مشتریان بانک که از سرویس پیامک استفاده می کنند، ارسال شد.

طبق گزارش واصله از میان پیامک های ارسالی شش میلیون و ۹۲ هزار و ۳۶۸ نفر از مشتریان پیامک را دریافت کرده اند که رسید تحویل آن ها نزد اپراتورها موجود است اما براساس همین گزارش متاسفانه یک میلیون و ۳۶ هزار و ۱۲ نفر از مشتریان پیامک را دریافت نکرده اند.

از بین دریافت کنندگان ۴۹ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کردند که تمایلی به استفاده از سرویس ویژه ندارند و لذا براساس گزارش بخش IT بانک شماره حساب هایی که جواب رد نداده بودند مشمول کسر ۵۰۰۰ تومان شدند و فایل مربوط حدود ده روز پیش جهت اعمال در حساب ها، تحویل شرکت پیمانکار ارائه دهنده خدمات IT گردید که بر حسب تصادف بدون اینکه بانک ملی ایران نقشی در آن داشته باشد در روز تعطیل عملیاتی شد.

۳ – بلافاصله بعد از برداشت مبلغ یاد شده از حساب ها و اطلاع مسئولین بانک ملی طی روز گذشته مجدداً به تمام دارندگان حساب های بانک ملی که از سرویس پیامک استفاده می کنند در دو مرحله پیامک زده شد و در مورد کسانی که جواب منفی برای استفاده از سرویس ویژه پیامک داده بودند به تدریج مبالغ برداشتی به حساب آن ها عودت داده شد که خوشبختانه نتیجه تاکنون نشان می دهد که بیش از ۹۵ درصد مشتریان بانک از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند البته مشتریانی که سرویس ویژه را نخواسته اند نیز از طریق سرویس عمومی و پایه پیامک برداشت از حساب همچنان پشتیبانی خواهند شد.

۴ – بر خود لازم می دانیم از بابت تکدر خاطر برخی از مشتریان پوزش بطلبیم و قطعاً در ادامه خدمات خود جبران مافات را خواهیم کرد، از رسانه های مختلف صوتی، تصویری، نوشتاری و شبکه های اجتماعی نیز که حساسیت لازم را نشان داده و به تنویر افکار عمومی کمک کرده اند و خصوصاً بانک ملی ایران این پشتوانه قوی اقتصاد کشور را همراهی کردند، قدردانی می کنیم.

ایرنا

نوشته بانک ملی، بابت کسر ناگهانی ۵۰۰۰ تومان عذرخواهی کرد اولین بار در اخبار روز ایران پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.