بانک ملی کرمانشاه رتبه اول سیستم بانکی استان را کسب کرد

ˈنصرت الله شهبازیˈ روز سه شنبه در هشتاد و چهارمین سالروز تاسیس بانک ملی در گفتگو با خبرنگار ایرنا، جمع کل سپرده های این بانک در پایان اسفندماه سال ۸۹ را پنج هزار و ۶۷۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در پایان اسفند سال ۹۰ این میزان با ۵/۸ درصد افزایش به شش هزار و ۱۵۴ میلیارد ریال رسیده است.

وی در باره میزان وصول مطالبات این بانک، گفت: در سال ۸۹ میزان مطالبات وصول شده ما، دو هزار و ۸۸۸ میلیارد ریال بود در حالی که در سال ۹۰ توانسته ایم میزان وصول مطالبات بانک ملی در استان کرمانشاه را به رقم هشت هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال ارتقا دهیم که نشان از افزایش عملکرد ۱۸۹ درصدی دارد.

مدیر عامل بانک ملی استان کرمانشاه همچنین میزان تسهیلات اعطایی این بانک در استان کرمانشاه را سه هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال در سال ۸۹ عنوان کرد و افزود: این میزان با ۱۳۶ میلیارد ریال افزایش در سال ۹۰ به رقم پنج هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال رسیده است.

وی در خصوص حمایتهای این بانک از طرحهای زودبازده استان، گفت: در سال ۹۰ شش هزار و ۱۸۶ طرح در این بانک انعقاد قرارداد شد که دارای ارزشی معادل سه هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال بوده است که از ابتدای سال ۹۰ تا پایان آن، سه هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال تسهیلات برای شش هزار و ۱۷۷ طرح از سوی بانک ملی استان پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از گزارش خود، به رتبه های استانی این بانک در بین سیستم بانکی استان اشاره کرد و گفت: در زمینه بانکداری الکترونیکی، این بانک با داشتن هفت هزار و ۴۹۸ دستگاه کارتخوان یا POS دارای رتبه برتر می باشد.

شهبازی ادامه داد: بانک ملی استان کرمانشاه با داشتن ۱۳۲ دستگاه خودپرداز، تعداد ۳۴۴ دستگاه ˈپین پدˈ، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه دوربین مداربسته، ۸۶ دستگاه صدور آنی کارت و نیز ۵۲ دستگاه نوبت دهی مکانیزه در حوزه های یاد شده، حایز رتبه برتر میان سیستم بانکی استان کرمانشاه می باشد.

وی همچنین بانک ملی استان کرمانشاه در زمینه های تسهیلاتی (مصارفی) چون وصول مطالبات، پرداخت تسهیلات بنگاههای زودبازده استان و نیز پرداخت کلی تسهیلات واجد رتبه برتر در استان عنوان کرد.

شهبازی در خصوص تسهیلات پرداختی این بانک در بخشهای اقتصادی استان، گفت: در سال ۹۰ تعداد ۶۲ هزار و ۸۹۷ فقره تسهیلات به میزان پنج هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال در حوزه هایی مانند کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات ارایه کرده است.

وی افزود: در سه ماه اول امسال، در حوزه های مذکور از سوی بانک ملی استان کرمانشاه، تعداد هشت هزار و ۳۰۲ فقره سهیلات به مبلغ ۶۲۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی همچنین بانک ملی استان کرمانشاه را از لحاظ منابع و سپرده ها در زمینه هایی مانند منابع و سهم بازار، شعب و پرسنل و تعداد و مبلغ پرداختی یارانه ها دارای رتبه اول استان عنوان کرد.

وی ادامه داد: این بانک در زمینه ثبت نام حج عمره در کشور دارای رتبه دوم و در استان نیز دارای رتبه اول می باشد.

کسب مقام دوم بخش انتشارات در چهارمین جشنواره روابط عمومی های استان، کسب مقام سوم بخش خلاقیت در پنجمین جشنواره روابط عمومی های استان و دریافت تقدیرنامه ویژه از ستاد اقامه نماز استان به عنوان دستگاه برتر در انجام فعالیتهای مرتبط با نماز از دیگر دستاوردهای بانک ملی استان است که مدیرعامل به آنها اشاره کرد.

وی از جمله طرحهای شاخص بانک ملی استان کرمانشاه را سیمان سامان غرب با ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات، شرکت پلیمر کرمانشاه با ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات، شرکت الکترونیک فاران (تولید باتری سیلد اسید) با ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات، هتل پارسیان با ۸۹ میلیارد ریال تسهیلات و باغ پرندگان با ۵/۴ میلیارد ریال تسهیلات عنوان کرد.

شهبازی در خصوص سایر خدمات این بانک نیز، گفت: بانک کارگشایی (پرداخت تسهیلات در قبال گرو گذاشتن طلا و جواهر)، دشتگاههای خوددریافت به صورت ۲۴ ساعته برای دریافت وجه چک مشتریان و واریز به حساب مشتری، سامانه تلفنی ۰۹۶۲۲ برای اطلاع از حساب و پرداخت تلفنی انواع قبوض برق، آب، گاز و.. و نیز پایگاه اطلاع رسانی این بانک به نشانی www.bmi.ir از دیگر خدمات فعال و در دسترس بانک ملی می باشد.

۵۷۱/۵۶۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.