بانک گردشگری در استان کرمان شعبه زد/ تلاش برای رونق گردشگری

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

بانک گردشگری در استان کرمان شعبه زد/ تلاش برای رونق گردشگری | چاپ |
جمعه ۲۶ آبان ساعت ۱۱:۲۹

بینا- اولین شعبه بانک گردشگری در استان کرمان با حضور اعضای هیئت مدیره بانک، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان و رئیس اتاق بازرگانی ایران مورد iبهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش تفسیری بینا، مدیرعامل بانک گردشگری در مراسم گشایش این شعبه گفت: این بانک برای رونق گردشگری در ایران تلاش می‌کند.
ناصر سالار با بیان اینکه در شرایط اقتصادی ویژه‌ای iبه‌سر می‌بریم، بیان داشت: آغاز iبه کار هر واحد اقتصادی iبه ویژه شعب بانک سبب امنیت خاطر برای مردم می‌شود و iبه iبهبود شرایط اقتصادی و فراهم ‌شدن زیرساخت‌های تولید ملی کمک می‌کند.
وی عنوان کرد: رسالت بزرگی بر عهده بانک گردشگری است و این مجموعه در زمینه بانکداری الکترونیک نیز فعالیت می‌کند و ما خواستار اعتماد مردم هستیم.

انجام اصلاحات جدی در رویه‌ها و بخشنامه‌های بانکی

نایب رییس هیأت مدیره بانک گردشگری نیز در این مراسم گفت: نقش بانک گردشگری مانند دیگر بانک‌های ایران تجاری است.
مهدی جهانگیری با اشاره iبه اینکه رویکرد دست‌اندرکاران بانک گردشگری iبه سوی حوزه گردشگری است، عنوان کرد: ما اعتقاد داریم گردشگری نامی است که همراه با آن نشاط و بسیارزیبایی iبه زندگی می‌آید.
جهانگیری تصریح کرد: مقوله گردشگری در سبد iبها خانوارهای ایرانی قرار دارد و فرهنگ هر ایرانی این مقوله را در سبد زندگی آنها نهادینه کرده است.
وی بیان داشت: امروز ارائه خدمات گردشگری و باز شدن پای این بخش iبه سبد خانوارها iبه عنوان استراتژی بانک گردشگری است.
جهانگیری خاطرنشان کرد: مجموعه گروه مالی بانک گردشگری بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در ایران را در دست دارد.
نایب رییس هیأت مدیره بانک گردشگری بیان داشت: امیدواری بانک گردشگری و مجموعه گروه مالی این بانک بتواند گام‌های اساسی در زمینه گردشگری بردارد هرچند که تنگناهای کاری و دست و پاگیر وجود دارد.
جهانگیری انجام اصلاحات جدی و اساسی در رویه‌ها و بخشنامه‌های بانکی را امری ضروری خواند و گفت: نگاه بانک‌ها iبه مشتریان باید تغییر یابد که این امر با اصلاح ضوابط و مقررات صورت می‌گیرد.
وی با اشاره iبه اینکه بانک گردشگری وارد فعالیت‌های صنعتی و معدنی شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مجموعه‌های بزرگ صنعتی ایران که ۱۸ درصد محصولات فولادی در ایران را تولید می‌کند، زیر حمایت بانک گردشگری قرار دارد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.