بان کی مون: اعضای سازمان ملل به منافقین پناهندگی بدهند

۱۰م آذر ،

دبیر کل سازمان ملل متحد در اقدامی سوال برانگیز و بر خلاف ادعای مبارزه با تروریسم خود و اربابان آمریکایی​اش، خواستار اعطای پناهندگی به اعضای گروهک تروریستی منافقین شد.

به گزارش رویترز، “بان کی مون” روز قبل در گزارشی به شورای امنیت از کشورهای عضو این نهاد بین المللی خواست تا به اعضای گروهک تروریستی منافقین که از مخالفین جمهوری اسلامی ایران می باشند، اعطای پناهندگی داده و از آنها حمایت کنند.

بان کی مون افزود: سه هزار و ۱۱۲ نفر از اعضای منافقین به کمپ لیبرتی (اطراف فرودگاه بغداد) منتقل شده و هنوز ۱۰۰ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق همچنان در اردوگاه اشرف به سر می برند.

وی مدعی شد: بدون تعهد قوی اعضای سازمان ملل به منافقین برای پذیرش ساکنان پیشین اردوگاه اشرف نمی توان به راه حلی پایدار در این باره دست یافت.

گروهک تروریستی منافقین طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئول ترورها و بمبگذاری های متعددی در ایران بوده و هزاران ایرانی را به خاک و خون کشیده‌ است.

این گروهک در سال های دفاع مقدس به عنوان همپیمان صدام معدوم با ایرانیان وارد جنگ شد . ترور دانشمندان و جاسوسی از فعالیتهای هسته ای صلح آمیز و همچنین لو دادن اطلاعات امنیتی-نظامی ایران به دشمنان، از جمله نقاط سیاه در پرونده این گروهک تروریستی است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.