باهنر: برگزاری همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری هفتم دیماه/ حضور فتنه‌گران در انتخابات قابل تحمل نیست

۳۰م آذر ،

به گزارش  ممتاز نیوز، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی با دبیران استانی «جام» که شب قبل در اهواز برگزار شد،‌ اظهارداشت: مهمترین مسأله پیش روی جامعه اسلامی مهندسین دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین‌ ادامه داد: امیدواریم بتوانیم برنامه ریزی مناسبی را برای این انتخابات‌ها انجام دهیم و هیچ کدام از این دو انتخابات دیگری را تحت‌الشعاع خود قرار ندهند.

وی افزود: در اردوگاه اصلاح طلبان اشخاصی که در فتنه نقش داشتند،‌ به هیچ وجه حضورشان در انتخابات آتی قابل قبول و تحمل نخواهد بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم انتخاباتی پرشور داشته باشیم و اصول‌گرایان نیز با اتحاد و انسجام و با کاندیدایی مدیر و مدبر به صحنه انتخابات ورود پیدا کنند.

باهنر با بیان اینکه برخی اشخاص می‌گویند که قطار یک نفر راننده را با خود می‌برد، اما باید به این اشخاص گفت که سازنده موتور و واگن‌های قطار و ریل‌گذاری مسیر حرکت را اشخاص دیگری برعهده دارند و انجام می‌دهند، ادامه داد: باید با دقت بیشتر و مدیریت مدبرانه ای قطار را حرکت داد و هدایت کرد.

وی در ادامه دربارهٔ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با توجه به انطباق دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اصلاح طلبان تمام تمرکز خود را روی انتخابات شوراها خواهند گذاشت و با توجه به شرایط و پراکندگی جغرافیایی و منابع انسانی امکان پیروزی در این انتخابات را امیدوارانه دنبال می کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، ادامه داد: در این راستا ما نیز از اعضای خود در سراسر کشور درخواست کرده‌ایم تا با رایزنی و گفتگو با جریان‌های همسوی اصولگرا، لیست مشترکی را جهت انتخابات شوراها ارائه کنند.

باهنر از برگزاری همایش دبیران استانی تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری هفتم دی‌ماه خبرداد و گفت: دبیران استانی تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری همایش بزرگی را در راستای انتخابات آتی برگزار می‌کنند و امیدواریم با برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب حضور پرشور و هدفمندی در انتخابات آتی داشته باشیم.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.