باهنر: دولت اگر کسی را عوض نکند جای تعجب دارد

متاسفانه نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر روزی دولت کسی را عوض نکند باید تعجب کرد دولت نهم و دهم همیشه در حال تعویض افراد است.

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی‌ درباره انتصاب میر تاج الدینی به عنوان مشاور رییس‌جمهور در امور روحانیت و برخی تغییرات جدید در دولت گفت: متاسفانه نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر روزی دولت کسی را عوض نکند باید تعجب کرد دولت نهم و دهم همیشه در حال تعویض افراد است.

محمد رضا باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به انتقاد پدر معنوی جبهه پایداری از عملکرد شهرداری تهران در انتخابات گفت: فعالیت شهرداری تهران برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص است و مسلم است که شهرداری بعد از انتخابات فعالیت پاکسازی شهر از تبلیغات کاندیدا‌ها را دارد که این مساله نیز هزینه‌هایی را به شهرداری تحمیل می‌کند.

وی افزود: البته حرف‌هایی از طریق شایعات و جوسازی‌ها و فشارهای سیاسی عنوان می‌شود که ما معمولا توصیه می‌کنیم که بداخلاقی سیاسی نداشته باشند و خودمان نیز این مساله را مورد توجه قرار می‌دهیم. اما این مساله مانع از این نمی‌شود که فرد در مورد رفتارهای خود به نهادهای نظارتی پاسخگو نباشد.

باهنر همچنین درباره انتصاب میرتاج الدینی به عنوان مشاور رییس‌جمهور در امور روحانیت گفت: متاسفانه نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر روزی دولت کسی را عوض نکند باید تعجب کرد دولت نهم ودهم همیشه در حال تعویض افراد است.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.